اخبار بازی

اعلام جزئیات گرافیکی بازی F1 2018 روی PS4 Pro و Xbox One X

جزئیات گرافیکی بازی F1 2018

وی جی مگ: سری بازی‌های F1 شرکت Codemasters همیشه از نظر گرافیکی عالی به نظر می‌رسید و شبیه‌ساز خوبی از مسابقه‌های واقعی است. به تازگی در صحبتی با Lee Mather کارگردان بازی از او سوالاتی در مورد گرافیک بازی و ویژگی‌های کنسول‌های Xbox one x و PS4 Pro پرسیده شد.

به گزارش وی جی مگ، Mather گفت که پلیرها بزرگترین پیشرفت گرافیکی را در این نسخه تجربه خواهند کرد البته تفاوت‌هایی بین‌ هر چهار کنسول وجود خواهد داشت. نرخ فریمی که انتظار می‌رود در همه کنسول وجود داشته باشد 60 است ولی در مورد وضوح تصویر بازی باید گفت که تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت.

 مانند بازی F1 2017  تفاوت‌های بصری بین کنسول‌های Xbox one، Xbox one x، PS4 و PS4 Pro وجود خواهد داشت. تمام این تفاوت‌ها فقط مربوط به بخش بصری و وضوح تصویر است و مطمئن باشید که تمام ویژگی‌های جدید شامل کنسول‌های PS4 و Xbox one نیز می‌شوند. این بازی روی کنسول‌های PS4 و Xbox one با وضوح تصویر 1080p و روی کنسول‌های PS4 Pro و Xbox one x با وضوح تصویر 4K اجرا می‌شود. نرخ فریم در همه کنسول‌ها 60 خواهد بود.

البته هنوز معلوم نیست این وضوح تصویر 4K قرار است واقعی باشد یا به روش‌های دیگر این کار انجام می‌گیرد البته بدون در نظر گرفتن این مورد باز هم بازی جذاب به نظر می‌رسد. چه چیز بهتر از اینکه این بازی روی همه کنسول‌ها با نرخ فریم 60 اجرا می‌شود و به احتمال زیاد محصول نهایی زیباتر هم خواهد بود. بازی F1 2018 در تاریخ 24 آگوست برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − نه =