اخبار بازی

اعلام مدت زمان گیم‌پلی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

اعلام مدت زمان گیم‌پلی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

وی جی مگ: پس از معرفی غافل‌گیر کننده از سوی کمپانی Paradox Interactive، اکنون مدت زمان گیم‌پلی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 توسط توسعه‌دهنده این اثر یعنی استودیو Hardsuit Labs اعلام شد.

به گزارش وی جی مگ، در توییتر از این استودیو در خصوص مدت زمان گیم‌پلی بازی پرسیده شد که آیا به مانند نسخه اول خواهد بود و یا شاهد گیم‌پلی بیشتری در نسخه دوم خواهیم بود. به گفته استودیو سازنده «مدت زمان گیم‌پلی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به نحوه بازی گیمر بستگی خواهد داشت. با این حال بازی در یک پلی‌ترو به طور متوسط حدود 25 الی 30 ساعت به طول می‌انجامد که بسیار نزدیک به بازی اول است. البته ناگفته نماند بازی اول داستان‌سرایی‌های متفاوتی را دنبال می‌کرد که سبب افزایش ارزش تکرار آن می‌شد.» داستان‌سرایی و روایت چند گانه در بازی دوم نیز وجود داشته و همین موضوع سبب شده تا استودیو Hardsuit Labs از هم‌اکنون پلیرها را به تجربه چند باره بازی تشویق کند.

عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 دنباله‌ مستقیمی بر نسخه اول بوده و داستان آن در شهر سیاتل روایت می‌شود. پلیر در نقش ومپایری قرار می‌گیرد که در ابتدای بازی ضعیف بوده و در طول جریان بازی قدرتمند می‌شود و محدوده مشخص خود را در دنیای ومپایرها به دست می‌آورد. این اثر برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال توسعه بوده و در اوایل سال 2020 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + پنج =