اخبار بازی

افت ارزش سهام Capcom با وجود عملکرد خوب Monster Hunter World

افت ارزش سهام Capcom با وجود عملکرد خوب Monster Hunter World

وی جی مگ: بازی Monster Hunter World در ابتدای سال جاری برای PS4 و XBOX ONE عرضه شد و با فروش هشت میلیون نسخه‌ای خود به عنوان موفق‌ترین و پرفروش‌ترین ساخته شرکت Capcom لقب گرفت. اما به نظر می‌رسد عملکرد درخشان این بازی نیز نتوانسته از نوسان بازار ارزش سهام و به دنبال آن افت ارزش سهام Capcom جلوگیری کند.

به گزارش وی جی مگ، ظاهرا روز گذشته ارزش سهام شرکت Capcom به میزان 11.3 درصد در بازار سهام مبادلاتی توکیو کاهش یافته است. البته وقوع این امر به دلیل یک مسئله قابل پیش‌بینی بود. این مسئله بدین شرح است که شعبه ژاپن شرکت مریل لینچ (Merrill Lynch)، شرکت خدمات مالی آمریکایی که به واسطه ارائه خدمات مدیریت سرمایه‌گذاری خود شناخته می‌شود، قیمت هدف سهام را از 2800 ین به 2300 ین کاهش داده است و همین موضوع افت ارزش سهام Capcom را به دنبال داشته است. از دلایل اشاره شده برای این موضوع نیز این‌گونه بیان شده که میزان فروش Monster Hunter World در خطر قرار گرفته است.

باید توجه کرد بسیاری انتظار فروش طولانی مدت بازی Monster Hunter World را داشتند که البته عدم استفاده از شیوه‌های کسب درآمدی چون فروش لوت‌باکس و یا پرداخت درون برنامه‌ای باعث وقوع خلاف پیش‌بینی بسیاری گردیده است. البته تا چندی دیگر نسخه PC بازی نیز عرضه می‌شود و می‌تواند به فروش این اثر اکشن نقش‌آفرینی کمک کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 12 =