اخبار بازی

افت عملکرد مالی Square Enix در سه ماه اخیر

افت عملکرد مالی Square Enix در سه ماه اخیر

وی جی مگ: انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماه اخیر از افت عملکرد مالی Square Enix خبر می‌دهد. گزارشی که آمار مرتبط به سه‌ماهه ابتدایی سال مالی 2018 را از ابتدای آپریل تا انتهای ژوئن بررسی می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، بیانیه منتشر از سوی Square Enix حاوی خلاصه‌ای از عملکرد بخش تجارت سرگرمی‌های دیجیتال که شامل بازی‌های ویدئویی نیز می‌شود است. از آن جایی که در چند وقت اخیر هیچ بازی بزرگی از سوی این شرکت عرضه نشده آمار از فروش خالص ضعیف و افت عملکرد مالی Square Enix به صورت سالیانه حکایت دارند. همین مورد برای درآمد عملیاتی نیز صدق کرده که ناشی از هزینه بازاریابی بازی‌های بزرگی است که قرار است در سه‌ماهه بعدی انتشار یابند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که فروش و دانلود بازی‌های عرضه شده در سه ماه اخیر به قوت خود باقی مانده است.

بررسی آمار عناوین موبایلی و بازی‌های تحت مرورگر وب هم از عملکرد ضعیف آن‌ها خبر می‌دهد. در همین مورد بسیاری از عناوین عرضه شده در سال مالی قبلی نتوانستند انتظارات لازم را برآورده کنند. در رابطه با عناوین MMORPG هم از آن جایی که هیچ بسته الحاقی و گسترش‌دهنده‌ای در سه‌ماهه ابتدایی سال مالی جاری منتشر نشد هر دو قسمت فروش و سود با کاهش و افت به صورت سالیانه مواجه بوده اما میانگین درآمد به دست آمده به ازای هر پلیر هم‌چنان رقم قدرتمندی را نشان می‌دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + 4 =