اخبار بازی

افزایش احتمال عرضه بازی Batman The Enemy Within برای Nintendo Switch

بازی Batman The Enemy Within برای Nintendo Switch

وی جی مگ: شاید بازی‌های Telltale Games عرضه خوبی روی کنسول Nintendo Switch نداشته است ولی این اوضاع می‌تواند تغییر کند. اوایل سال جاری گزارشی مبنی بر لیست شدن این بازی برای این کنسول وجود داشت و احتمال می‌رفت که خود Telltale Games این بازی را به صورت رسمی برای این کنسول معرفی کند ولی خبری نشد.

به گزراش وی جی مگ، به تازگی این بازی برای کنسول Switch از طرف ESRB رده‌بندی سنی شده است که درجه سنی M را دریافت کرده است. با توجه به این خبر می‌توانیم منتظر انتشار این بازی برای این کنسول باشیم.

شاید برایتان این سوال مطرح شده باشد که چرا این بازی درجه سنی M را دریافت کرده است. کسانی که نسخه‌های قبلی را بازی کرده‌اند می‌توانند دلایل این درجه‌بندی را به شما بگویند. هرچند که  در زیر توضیحات ESRB را می‌توانید بخوانید:

«این یک بازی اکشن است که بر اساس دنیای Batman ساخته شده است که پلیرها نقش Batman یا همان Bruce Wayne را در شهر Gotham City بازی می‌کنند. در این بازی، پلیرها در صحنه‌های زیادی با دشمنان درگیر می‌شوند که در مدت زمان محدودی باید کلیدهای مورد نظر را فشار دهند. وقتی یکی از دشمنان آسیب می‌بیند، خون او در بازی دیده می‌شود. در میان‌پرده‌های بازی نیز خشونت زیادی مشاهده می‌شود. برای نمونه کارکترها درحالی که در یک محفظه بسته قرار دارند کشته می‌شوند و انگشت‌های آن‌ها به وسیله‌ تیغه‌های اره بریده می‌شود. گلوی یک نفر با یک قلاب تیغه‌ دار بریده می‌شود. معده یکی از کارکترها بریده می‌شود تا یک وسیله از آن خارج شود. کلمه Sh*t در دیالوگ‌های بازی شنیده می‌شود.»

شایعه‌های دیگری مبنی بر انتشار بازی‌های دیگر این شرکت برای Nintendo Switch وجود دارد که شامل بازی‌های The Walking Dead The Final Season است که ماه بعد برای پلتفرم‌های دیگر عرضه خواهد شد. بازی‌های‌ Guardians of the Galaxy  و Minecraft Story Mode که سال قبل منتشر شدند، فروش خوبی داشتند. پس فقط باید منتظر ماند تا این بازی برای Nintendo Switch منتشر شود.

بازی Batman The Enemy Within در سال 2017 منتشر شد و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one  در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 7 =