اخبار بازی

اقای Neil Druckmann : تطبیق The Last of Us با HBO یک چالش جذاب است

اقای Neil Druckmann بینش جدیدی را در مورد کار خود در سریال The Last of Us HBO دارد به ویژه در تفکر جانبی که برای اقتباس یک داستان تعاملی که برای تلویزیون لازم است، به اشتراک گذاشته.

اقای Neil Druckmann در مصاحبه با Entertainment Weekly در مورد کارهایش در زمینه تبدیل The Last of Us به یک سریال تلویزیونی جذاب، از بازی اصلی گرفته تا سری HBO تا The Last of Us 2 صحبت کرد. Druckmann در مورد بازی بعدی که قرار است در تاریخ 19 ژوئن منتشر شود، گفت:

شما کاملاً نمیدانید که نمی توانید از انجام دادن آن سر باز بزنید.

در فیلم ها یا تلویزیون. تنظیم کار برای ساخت سریال تلویزیونی به این معنی بود که Neil Druckmann باید در مورد چگونگی ارتباط ایده های داستان بازری به سریال از روشی متفاوت فکر کند.

اقای Neil Druckmann گفت:

در از بین بردن تعامل داستان، چگونه می توانید آن را برای این رسانه دیگر بی نظیر کنید؟ این یک چالش جالب است و فکر می کنم چیزهای زیادی برای آموختن در آن وجود داشته باشد.من به طور خاص با Craig Mazin آشنا شدم. من یک هوادار بزرگ سریال Chernobyl هستم و کسی را پیدا می کنم که به همان اندازه طرفدار کارهایی است که ما انجام داده ایم.

اقای Craig Mazin ایده هایی در مورد چگونگی تطبیق نمایش داشت. برای کار با فردی که مورد تحسین او هستم جذب شدم. ما این کار را به صورت هرچه بهتر زیر چتر HBO و تمام محتوای آنها انجام خواهیم داد.

منبع : gamesradar

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 14 =