اخبار بازی

الهام گیری از فرهنگ بازی‌های ترسناک ژاپنی در The Evil Within 2

الهام گیری از فرهنگ بازی‌های ترسناک ژاپنی در The Evil Within 2

ساخت بازی‌های ژاپنی و ترسناک حس و حال خاص و مربوط به فرهنگ این کشور را القا می‌کند که هیچ چیزی در مورد آن بد نیست. در این بین می‌توان به بازی‌هایی مثل Silent Hill و Resident Evil اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که در The Evil Within 2 نیز باید منتظر یک بازی ترسناک ژاپنی باشیم. John Johanas در صحبت با Playstation Blog اشاره کرد که آنها از ابتدا نیز قصد نداشتند یک بازی کاملا ترسناک غربی بسازند. از نظر او به خاطر اینکه اکثر تیم سازنده را عوامل ژاپنی تشکیل می‌دهند، الهام گیری زیادی از فرهنگ ترس ژاپنی در بازی وجود خواهد داشت. از نظر Johanas این مورد را در طراحی دشمن‌ها به خوبی می‌توان دید.

او در ادامه اشاره کرد و گفت که در طراحی محیط‌ها اینگونه نیست و بیشتر شاهد محیط‌های غربی در بازی هستیم، مثل شهری که اتفاقات بازی در آن رخ می‌دهد کاملا یک شهر آمریکایی است. در بازی اول بیشتر این حس القا می‌شد که بازی در اروپا در حال پیگیری است. همچنین Pete Hines از بتسدا نیز فرآیند ساخت بازی را مورد تحسین قرار داد و گفت که برخی از طرح‌های این تیم واقعا برای مسئولان بتسدا نیز ترسناک است. The Evil Within 2 در پاییز سال جاری برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + نوزده =