اخبار بازی

امسال منتظر فصل آخر The Walking Dead باشید

امسال منتظر فصل آخر The Walking Dead باشید

وی جی مگ: امسال منتظر فصل آخر The Walking Dead باشید. ساخته تحسین شده استودیو Telltale Games از زمان عرضه خود در سال 2012 توانست پلیرهای بسیاری را وارد داستان شخصیت کلمنتاین و چگونگی بقا او در دنیای پس‌آخرزمانی بازی کند. حال در سال جاری شاهد سرانجام داستان این شخصیت خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Telltale Games با انتشار تصویر هنری، توجهات را به سوی The Walking Dead: The Final Season جلب کرد. در این تصویر شخصیت کلمنتاین دیده می‌شود که به نسبت قبل کمی سنش بالاتر رفته و به همراه AJ، پسر جوانی که اولین بار در فصل دوم بازی وارد داستان شد و کلمنتاین قسم خورد تا از او محافظت کند دیده می‌شود. باید شاره کرد این تصویر هنری به حال و هوای فصل اول این بازی اشاره می‌کند زیرا در این تصویر حالت دو شخصیت کاملا مشابه حالت کلمنتاین و Lee در پوستر فصل اول بازی و یادآور آن است.

Telltale Games تایید کرد فصل آخر این مجموعه در سال جاری منتشر می‌شود و از اولین قسمت آن نیز طی همایش PAX East رونمایی می‌شود  که هفته آینده 6 آپریل در شهر بوستون، پایتخت ایالت ماساچوست آمریکا برگزار می‌شود.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − 4 =

  • لعنت به ای جی،فاتحه بازی رو خونده،کاش تو فصل سه میمرد،عاشق این سریم ولی بهتر که تموم شد،داستانش تحت هیچ شرایطی تو فصل دو و سه با فصل یک قابل قیاس نبود،به نظرم داشتن میدوشیدن دیگ الکی الکی،کلمنتاین هم تو دو فصل اول خیلی معصوم بود ولی فصل سه اعصاب خورد کن شده بود،بازی هم ک مهم نیست چیکار بخوای بکنی،همون جوری ک بخواد داستانو پیش میبره