اخبار بازی

امکان اجرای Shadow of the Tomb Raider به صورت 4K و 60 فریم وجود ندارد

امکان اجرای Shadow of the Tomb Raider به صورت 4K و 60 فریم وجود ندارد

وی جی مگ: چندی روز پیش خبری منتشر شد که ادعا می‌کرد عنوان Shadow of the Tomb Raider به صورت 4K و 60 فریم روی کنسول XBOX ONE X اجرا خواهد شد. مسلما این خبر سبب حیرت طرفداران مایکروسافت و این کنسول میان‌نسلی شد چرا که این جزییات باعث می‌شود تا Shadow of the Tomb Raider یکی از پرجزئیات‌ترین عنوان بازار لقب بگیرد. اما متاسفانه گزارشات منتشر شده صحت نداشتند.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Square Enix تایید کرده است عنوان در دست ساخت Shadow of the Tomb Raider به دو صورت 4K و با فریم 30 یا با رزلوشن 1080p و فریم‌ریت 30 اجرا می‌شود. بدین ترتیب Square Enix مدعی شده که با این کار به کاربران خود اجازه داده تا تجربه خود از بازی را شخصی‌سازی کرده و بین دو حالت وضوع تصویر بالاتر یا فریم‌ریت بیشتر و عملکرد روان‌تر یکی را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است در هر کدام از این دو حالت که بخواهید Shadow of the Tomb Raider را روی XBOX ONE X اجرا نمایید بازی شامل قابلیت HDR خواهد بود. با این وجود اگرچه جزئیات اشاره شده به مانند گزارشات ابتدایی نیست اما هم‌چنان نیز انتظار می‌رود نسخه سوم از سری ریبوت شده Tomb Raider یکی از بهترین جزئیات بصری را برای مخاب خود به نمایش بگذارد.

باید اشاره کرد در حال حاضر اشاره‌ای به نسخه PS4 PRO بازی و جزئیات آن نشده است اما نباید انتظار تفاوت چندانی با نسخه XBOX ONE X عنوان نام‌برده داشت. Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر 2018 (23 شهریور 97) برای XBOX ONE، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + شانزده =