اخبار بازی

امکان عرضه بازی NieR Automata برای Nintendo Switch وجود دارد

امکان عرضه بازی NieR Automata برای Nintendo Switch وجود دارد

وی جی مگ: در جریان E3 2018 عرضه بازی NieR Automata برای Xbox One تایید شد و حالا این تنها طرفداران نینتندو هستند که امکان این بازی موفق را روی کنسول Nintendo Switch ندارند. در حال حاضر بازی NieR Automata برای PS4 و PC در دسترس است و نسخه Xbox One آن نیز چند روز پیش به صورت رسمی معرفی شد.

به گزارش وی جی مگ، در جریان پخش زنده کمپانی Square Enix کارگردان این بازی یعنی یوکو تارو و تهیه کننده بازی NieR Automata یوسوکه سایتو به این موضوع اشاره کرده‌اند که عرضه شدن ساخته آنها برای کنسول Nintendo Switch چیزی است که آنها به انجامش علاقه‌مند هستند و حتی در استودیو PlatinumGames این امکان را دارند که بعد از عرضه نسخه Xbox One به سراغ پورت بازی NieR Automata برای Nintendo Switch‌ بروند.

با این حال همه چیز به Square Enix ارتباطی مستقیم دارد که به عنوان ناشر بازی شناخته می‌شود. از سویی باید به این مسئله اشاره کرد که پیاده‌سازی ابعاد فنی بازی NieR Automata‌ روی سخت‌افزار کنسول Nintendo Switch که آنقدرها هم قوی نیست خود می‌تواند چالشی قابل توجه برای تیم حاضر در استودیو PlatinumGames باشد. مسئله‌ای که شاید حتی نهایتا تبدیل به دلیلی شود که طرفداران نینتندو موفق به تجربه این بازی اکشن خوش‌ساخت نشوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − پنج =