اخبار بازی

انتشار جزئیاتی جدید از بازی The Quiet Man

انتشار جزئیاتی جدید از بازی The Quiet Man

وی جی مگ: جزئیاتی جدید از بازی The Quiet Man منتشر شد. این بازی یکی از عناوینی بود که طی ویدئو ضبط شده شرکت Square Enix در نمایشگاه E3 2018 با یک تیزر تریلر کوتاه معرفی شد.

به گزارش وی جی مگ، امروز صبح تهیه‌کننده آقای Kensei Fujinaga جزئیاتی جدید از بازی The Quiet Man را در توییتر خود به اشتراک گذاشت که طرح و هسته اصلی داستان بازی را مشخص می‌کند. ایشان اظهار کرد «کلمات بسیار شگفت‌انگیز هستند. آن‌ها می‌توانند قدرتی را تولید نمایند که حتی دنیا را تغییر می‌دهد. این موردی انکارنشدنی است. برای من کلمات ارزش فراوانی دارند. اما من معتقد هستم ما انسان‌ها قادر به ایجاد ارتباطاتی هستیم که حتی از محدوده کلمات نیز فراتر می‌رود. برای مثال یک نوزاد تنها نیاز دارد تا به چشمان مادر خود نگاه کند تا بداند در جایگاه امن و محبت‌آمیزی قرار دارد. در دنیایی که محدوده کلمات به مانند آبشارها سرریز می‌شوند نمی‌توان از فکر کردن به این موضوع دست کشید که درک وجود چنین ارتباطاتی گاهی اوقات سخت است.»

«کلمات باعث آگاهی می‌شوند. بعضی‌ها معتقد هستند کلمات خود معنی زندگی است. اما چه اتفاقی خواهد افتاد زمانی که چنین ارتباطی کنار گذاشته می‌شود؟ چه اتفاقی خواهد افتاد زمانی که شخصی به نوعی بخواهد از طریق ارتباطات قلبی، روحی یا چشمی دیگری را درک کند و با او ارتباط برقرار کند. این موارد هسته اصلی بازی The Quiet Man را تشکیل می‌دهند. احساساتی که اگر استفاده از کلمات نباشند باقی می‌مانند. احساساتی که حتی بدون کلمات نیز بتواند منتقل شود. آیا این‌ها اصلی‌ترین احساسات در زندگی نیستند؟»

جزئیات بیشتر در ماه آگوست منتشر می‌شود. بازی The Quiet Man برای عرضه روی PS4 و PC در حال توسعه و ساخت بوده و در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − یازده =