اخبار بازی

انتشار طرح‌های اولیه System Shock 3

انتشار طرح‌های اولیه System Shock 3

امروز، استودیوی Otherside Entertainment و شرکت Starbreeze اطلاعات جدیدی از فرآیند ساخت بازی مورد انتظار System Shock 3 منتشر کردند. این پروژه را با نسخه بازسازی شده از System Shock اشتباه نگیرید.

همانطور که می‌دانید، Warren Spector طراح اصلی System Shock و Deus Ex به پروژه System Shock 3 ملحق شده است. او در فرآیند ساخت System Shock 2 همکاری نداشت. این بدان معنی است که Spector حدود 23 سال است که از این عنوان به دور بوده است. او در مورد انتخاب این پروژه به عنوان کار بعدی‌اش اعلام کرد که این راحت‌ترین تصمیم زندگیش بوده است.

بر اساس صحبت‌های Spector به نظر می‌رسد که هوش مصنوعی Shodan که در واقع شخصیت منفی این سری است در نسخه سوم نیز حضور خواهد داشت. این بازی داستان را از جایی ادامه می‌دهد که نسخه دوم به پایان رسیده است. همچنین به نظر می‌رسد که Spector نگرانی از مقایسه شدن System Shock 3 با بازی‌های موفقی مثل Bioshock و Prey ندارد.

بازی System Shock 3 اولین بار در ماه دسامبر 2015 به صورت رسمی معرفی شد و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها نیز عرضه شود. هنوز هیچ تاریخ عرضه‌ای برای این پروژه در نظر گرفته نشده است و بر اساس حرف‌های Spector حتی فرآیند پیش تولید این بازی نیز آغاز نشده است. این بازی قرار است که برای PC و کنسول‌ها منتشر شود، شما می‌توانید چند طرح جدید که از این بازی منتشر شده را در قسمت زیر مشاهده کنید:

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج − 3 =