اخبار بازی

اولین اطلاعات از داستان Shadow of the Tomb Raider

اولین اطلاعات از داستان Shadow of the Tomb Raider

وی جی مگ: سرانجام امروز Shadow of the Tomb Raider به صورت رسمی توسط Square Enix معرفی و ویدیو آن به نمایش گذاشته شد. کار توسعه این عنوان توسط Eidos Montreal انجام می‌شود و استودیو Crystal Dynamics هم در ساخت آن مشارکت خواهد داشت. حال اولین جزییات از داستان Shadow of the Tomb Raider به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش وی جی مگ، طبق گفته سازندگان بازی، داستان Shadow of the Tomb Raider ادامه ماجراجویی‌های لارا کرافت را در مناطق جنگل‌های آمریکای مرکزی دنبال و روایت می‌کند. جایی که لارا ضمن هجوم به چندین مقبره مختلف در تلاش است تا آخرزمان Mayan را متوقف کند. سازندگان بازی مدعی شده‌اند که این داستان لارا کرافت را به مهاجم مقبره‌ای تبدیل می‌کند که سرنوشت برای او تعیین کرده است. تا جایی که حتی تریلر معرفی بازی هم “The End of the Beginning” نام داشت.

خانم Camilla Luddington صداپیشه شخصیت لارا کرافت در دو بازی قبلی این سری ریبوت شده، باز هم برای صداگذاری این شخصیت در Shadow of the Tomb Raider حضور خواهد داشت. David Anfossi رییس استودیو Eidos Montreal در رابطه بازی گفت «Shadow of the Tomb Raider شخصیت لارا کرافت را از راه‌های جدید و غیرمنتظره‌ای به چالش می‌کشاند. تیم ما مهارت‌های متنوع، تکنیک‌های مبارزات و تجهیزاتی را در بازی تعبیه کرده است که پلیر برای زنده ماندن در محیط‌های جنگلی و مقبره‌های مرگ‌آور بازی به آن نیاز خواهد داشت.»

عنوان Shadow of the Tomb Raider برای عرضه در تاریخ 14 سپتامبر 2018 (23 شهریور 97) برای پلتفرم‌های PS4، XBOX ONE و PC برنامه‌ریزی شده است. اگر تاکنون تریلر معرفی بازی Shadow of the Tomb Raider را مشاهده نکرده‌اید می‌توانید از این لینک در وبسایت وی جی مگ آن مشاهده یا دانلود نمایید.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 2 =