اخبار بازی

اولین اطلاعات از هدست واقعیت مجازی HTC برای موبایل

اولین اطلاعات از هدست واقعیت مجازی HTC برای موبایل 1

HTC به عنوان مطرح ترین تولیدکننده تلفن هوشمند در تایوان به تازگی اطلاعاتی را منتشر کرده نشان می دهد آنها مشغول ساخت هدست واقعیت مجازی برای تلفن های همراه هستند. چیلین چنگ مدیر بخش مالی HTC توضیح داده که هدست جدید این کمپانی برایی هماهنگی با تلفن های پرچمدار این شرکت یعنی U Ultra ساخته می شود. هدستی که اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نشده.

البته توضیحات مسئولین شرکت تایوانی به این نکته اشاره کرده اند که هدست در حال ساخت توسط آنها به سادگی چیزی نیست که در نمونه هایی همچون Samsung Gear VR دیده ایم. آمار منتشر شده از سوی سامسونگ نشان از این دارد که فروش هدست های واقعیت مجازی مرتبط به تلفن های هوشمند از طرفداران بیشتری نسبت به نمونه های حرفه ای برخوردار هستند. سامسونگ اعلام کرده که هدست واقعیت مجازی Gear VR تاکنون  میلیون فروش داشته است.

مسئولین کمپانی تایوانی اعتقاد دارند که هدست طراحی شده توسط آنها فاصله میان محصولاتی همچون Gear VR و هدست های مخصوص به PC پر می کند. مسئله ای که می تواند در فروش آن تاثیر به سزایی بگذارد. در بهار سال 2016 هدست واقعیت مجازی HTC Vive وارد بازار شد و کارشناس های بازار اعتقاد دارند که به نسبت دیگر هدست های مخصوص به PC فروش بهتری را تجربه کرده است.

باید در در نهایت HTC در چه بازه زمانی اطلاعات بیشتری را از هدست واقعیت مجازی خود منتشر می کند. البته باید به این مسئله اشاره کرد که HTC Vive طبق اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه مالی SuperData در سال 2016 چیزی حدود 420 هزار نسخه فروش داشته و انتظار می رود که این هدست واقعیت مجازی در سال 2017 به فروشی معادل 1.34 میلیون نسخه دست پیدا کند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − هفت =