اخبار بازی

اولین اطلاعات از Fallout کنسل شده پیش از ساخت قسمت سوم

اگر از طرفداران قدیمی مجموعه بازی‌های Fallout باشید حتما از این موضوع خبر دارید که بازی مورد علاقه شما پیش از اینکه در قسمت‌های اخیر از زاویه دید اول شخص دنبال شود، نقش آفرینی بود که به صورت ایزومتریک دنبال می‌شد.

Fallout 3 اولین بازی از این مجموعه بود که در اصل گرافیکی سه بعدی داشت و زاویه دید اول شخص را در اولیت کاری خود قرار داد. با این حال به نظر می‌رسد که پیش از قرار گرفتن امتیاز Fallout در اختیار Bethesda و تبدیل شدن آن به بازی سه بعدی، سازندگان اصلی مجموعه یعنی استودیو Black Isle Studios مشغول ساخت دو نسخه دیگر از مجموعه Fallout‌ بودند.

یکی از این نسخه‌ها با نام رمز Van Buren شناخته می‌شده و بسیاری از حضور آن باخبر بودند اما به تازگی اطلاعات بیشتری از روند ساخت این بازی و البته نسخه دیگر Fallout منتشر شده. Fergus Urquhart مدیرعامل فعلی Bethesda توضیح داده که سازندگان اصلی بازی قبل از روی کار آمدن Bethesda قصد داشتند تا با پروژه دوم این مجموعه را به دنیای سه بعدی منتقل کنند.

اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که با افزایش محبوبیت بازی‌های سه‌بعدی سازندگان Fallout هم قصد داشتند در این مسیر حرکت کنند و برای ساخت اثر خود از تکنولوژی با نام NDL استفاده کرده‌اند. بعد از وخیم شدن وضعیت ناشر بازی آنها تصمیم گرفته‌اند که ساخت Fallout را کنار گذاشته و تمام داشته‌های خود را برای ساخت بازی دیگری با نام Icewind Dale به کار گیرند. نقش آفرینی که برای مقابله با Baldur’s Gate آماده شده.

نکته قابل توجه این است که در ادامه تکنولوژی NDL به شرکت Gamebyro فروخته شده که برای ساخت Fallout 3، بتسدا از آن استفاده کرده.

 

منبع

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − دوازده =