اخبار بازی

اولین جزئیات از ساخت پروژه Avengers توسط Square Enix

اطلاعات منتشر شده نشان از این دارد که در اصل Square Enix و مارول مشغول ساخت دو بازی براساس ابرقهرمان‌های این شرکت هستند و دو استودیو Crystal Dynamics و Eidos Montreal به صورت مشترک روی یک بازی کار نمی‌کنند.

این هفته دو شرکت اشاره شده تایید کردند که با همکاری یکدیگر مشغول ساخت بازی براساس قهرمان‌های مارول هستند اما توضیح دادند که اولین اطلاعات از این همکاری تا سال 2018 منتشر نمی‌شود. با این حال یوروگیمر از طریق منابع خود به جزئیات جدیدی دست پیدا کرده است.

یوروگیمر در همین زمینه توضیح داده که هرچند اطلاعات بازی بعدی از مجموعه Tomb Raider مدتی پیش لو رفت اما فعلا سرنوشت آن مشخص نشده. به نظر می‌كسد که Crystal Dynamics که ساخت دو بازی قبلی از سری Tomb Raider را در کارنامه دارد مشغول کار روی پروژه‌ای مرتبط با Avengers (انتقام‌جویان) است. اسکوئر انیکس اعلام کرده که اطلاعات تکمیلی همکاری خود با مارول را در سال 2018 منتشر می‌کند اما از همین حالا بسیاری انتظار دارند که در همان سال 2018 یکی از بازی‌های در حال توسعه عرضه شود.

در مقابل اعلام منابع خبری اعلام کرده‌اند که استودیو Eidos Montreal به احتمال فراوان روی پروژه‌ای مرتبط کار می‌کند که به شخصیت‌های کتاب مصور Guardians of the Galaxy اختصاص پیدا می‌کند. یوروگیمر اعتقاد دارد که احتمالا Crystal Dynamics در ابتدا ساخت قسمت بعدی Tomb Raider را به پایان می‌رساند و در ادامه به سراغ بازی مرتبط با انتقام‌جویان می‌رود اما امکان اتفاق افتادن خلاف این موضوع هم وجود دارد.

در نهایت با اطلاعات به دست آمده می‌توان نتیجه گرفت که دو پروژه با همکاری مارول در Square Enix مراحل ساخت خود را پیگیری می‌کنند و استودیو‌های Eidos Montreal و Crystal Dynamics روی دو بازی متفاوت کار می‌کنند. در کنار این موضوع به نظر می‌رسد که یکی از بازی‌ها به شخصیت‌های حاضر در گروه انتقام جویان ارتباط دارد و دیگری برای شخصیت‌های Guardians of the Galaxy که زیر مجموعه مارول هستند، توسعه پیدا می‌کند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + هفده =