اخبار بازی

ایجاد تغییرات در گیم‌پلی Divinity Original Sin 2

ایجاد تغییرات در گیم‌پلی Divinity Original Sin 2

وی جی مگ: با حضور Swen Vincke در PAX East 2018 اعلام شد که Divinity Original Sin 2 برای کنسول‌ها نیز منتشر خواهد شد. بدین منظور و برای بهینه سازی باید منتظر ایجاد تغییرات در گیم‌پلی این بازی باشیم.

به گزارش وی جی مگ، Vincke در مورد این تغییرات صحبت‌هایی را انجام داده است. او در این مورد گفت:« اولویت اصلی با Journal بود و به همین منظور سیستم Journal را از ابتدا طراحی کردیم.» مشخص شد که بسیاری از این تغییرات بر اساس بازخورد گیمر‌ها انجام شده است. او در ادامه گفت:« اولویت دوم برای ما سیستم Inventory بود. به نظر من طراحی دوباره آن باعث شد که بهترین Inventory که توسط ما طراحی شده است را شاهد باشیم. این سیستم بسیار خوب کار می‌کند و کار کردن با آن بسیار آسان و سریع است. من فکر می‌کنم که گیمر‌ها بسیار از آن راضی باشند.»

Vincke در ادامه توضیح داد:« ما البته روی محتوای بازی نیز کار می‌کنیم. کار‌هایی در حال انجام داریم که فعلا در مورد آنها صحبت نکردیم پس من نمی‌توانم در حال حاضر در مورد آنها توضیحی ارائه کنم اما به نظر من این تغییرات غیر قابل اجتناب بودند. جاهایی از بازی بودند که نسبت به نقاط دیگر چندان خوب به نظر نمی‌رسیدند و ما باید آنها را بهبود ببخشیم.»

بازی Divinity Original Sin 2 در حال حاضر برای PC منتشر شده و از وب‌سایت وی جی مگ نمره 9.5 را دریافت کرده است. در ادامه نیز شاهد عرضه نسخه‌های PS4 و Xbox One خواهیم بود.

منبع: Gamereactor

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 7 =