اخبار بازی

ایده اولیه داستان بازی Death Stranding مشخص شد

ایده اولیه داستان بازی Death Stranding مشخص شد

وی جی مگ: در شرایطی که تاکنون با وجود چندین نمایش هیچ ایده‌ای از داستان بازی Death Stranding نداریم، طرحی است که هیدئو کوجیما سازنده این بازی برای تبلیغات بیشتر ساخته خود از آن استفاده کرده و تاکنون نیز موفق بوده. در حال حاضر تحلیل‌های مختلفی با توجه به نمایش‌های موجود از داستان بازی Death Stranding انجام شده اما به نظر می‌رسد که سونی کمتر از گیمرها صبر دارد.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا سونی اطلاعات اولیه از داستان بازی Death Stranding‌ برای تریلر این اثر در E3 2018 منتشر کرده با بررسی آن می‌توان ایده‌ای کلی نسبت به داستان این اثر پیدا کرد. در ادامه می‌توانید توضیحات داستانی سونی برای بازی Death Stranding را مشاهده کنید.

«در شرایطی که مرگ در هر جایی سم بریجز (Sam Bridges – نام شخصیت اصلی بازی) را محاصره کرده او با دنیایی را به زندگی برگرداند که توسط Death Stranding (این کلمه با حروف بزرگ در ابتدا نوشته شده و احتمالا نباید آن را در این قسمت ریشه‌های مرگ ترجمه کرد) تغییر شکل داده. با همراه داشتن باقی مانده‌هایی از آینده سم باید به ماجراجویی برود که طی آن تیکه‌های جدا شده دنیا را قدم به قدم با یکدیگر متحد کند. راز Death Stranding چیست ؟ سم در مسیر پیش روی خود چه چیزی پیدا می‌کند ؟ تجربه‌ای معناگرا از گیم‌پلی به این سوالات جواب می‌دهد.»

به نظر می‌رسد که حالا با دانستن ایده اولیه داستان بازی Death Stranding فعلا باز هم باید به فرضیه‌های مختلف گوش داده و منتظر بمانیم که خود شخص کوجیما داستان را کمی روشن کند. در حال حاضر بازی Death Stranding به صورت انحصاری برای PS4 توسط Kojima Production توسعه پیدا می‌کند و وظیفه ساخت آن را هیدئو کوجیما برعهده دارد که به عنوان خالق مجموعه Metal Gear شناخته می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + دو =