اخبار بازی

ایده ساخت بازی Starfield از 10 سال پیش مطرح بوده

ایده ساخت بازی Starfield از 10 سال پیش مطرح بوده

وی جی مگ: نام پروژه Starfield سال‌هاست که از جانب طرفداران Bethesda شنیده می‌شود. این در حالی است که بازی به تازگی در نمایشگاه E3 2018 معرفی شده و وجود داشتن آن مورد تایید قرار گرفته است. دلیل این موضوع بدین شرح است که ایده ساخت بازی Starfield از مدت‌ها پیش توسط سازنده آن مطرح گردیده.

به گزارش وی جی مگ، تاد هاوارد کارگردان استودیو Bethesda در گفت‌وگویی با VentureBeat اظهار کرد ایده ساخت یک بازی علمی‌تخیلی به مدت ده سال است که در ذهن او وجود داشته. در آن زمان یعنی در سال 2004 هنوز شرکت Bethesda حقوق مربوط به سری Fallout را به دست نیاورده بود و ساخت یک بازی پس‌آخرزمانی و یا یک بازی علمی تخیلی بیشترین چیزی بود که تیم آن‌ها مایل به انجامش بودند. ساخت بازی Starfield و ایده‌های پیرامون از 5 سال قبل شدت بیشتری پیدا کرد. زمانی که آن‌ها تصمیم گرفتند نام تجاری این اثر را برای خود ثبت کرده و سپس به مواردی که می‌خواهند در پروژه خود انجام دهند فکر کنند. سرانجام پس از عرضه بازی Fallout 4 در نوامبر 2015، Bethesda Game Studios پروسه تولید عنوان Starfield را به طور کامل آغاز کرد.

لازم به ذکر است در تمام این مدت بازی Fallout 76 نیز به همراه Starfield در حال توسعه بوده و هنگامی که این اثر در نوامبر پیش‌رو انتشار یابد تمامی تمرکز تیم Bethesda معطوف Starfield خواهد شد. با توجه به این‌که Bethesda در حال حاضر 400 کارمند دارد برای دیگر پروژه‌های در دست ساخت خود مانند The Elder Scrolls 6 و The Elder Scrolls: Blades به مشکلی برنخواهد خورد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =