اخبار بازی

اینبار موجودی بازی Octopath Traveler طی 3 ساعت به پایان رسید

موجودی بازی Octopath Traveler طی 3 ساعت به پایان رسید

وی جی مگ: بازی Octopath Traveler در کشور ژاپن فروش بسیار خوبی داشته است. شرکت Square Enix به خاطر کمبود نسخه فیزیکی این بازی از طرفداران عذرخواهی کرده و گفته که می‌توانند نسخه قابل دانلود این بازی را خریداری کنند. نسخه فیزیکی این بازی طی یک هفته بعد از انتشار به پایان رسید و این بار این اتفاق 3 ساعت زمان برد.

به گزارش وی جی مگ، این دومین فروش سریع این بازی بود و باعث شد که Square Enix دوباره از طرفداران این بازی عذرخواهی کند. به نظر می‌رسد که سازندگان این بازی سعی دارند تا طرفداران را به سمت نسخه دیجیتالی بازی بکشانند تا با مشکل کمتری مواجه شوند. البته گیمرهای ژاپنی به نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ها علاقه‌ای ندارند و بیشتر آن‌ها نسخه فیزیکی بازی را ترجیح می‌دهند.

کشور ژاپن تنها کشوری نیست که موجودی بازی Octopath Traveler آن به اتمام رسیده و در اروپا نیز این بازی با کمبود نسخه فیزیکی رو به رو شده است. با این اوصاف می‌توان گفت که سازندگان این بازی، توانسته‌اند گیمر‌ها جذب این بازی کنند و این می‌توان گفت که این بازی با موفقیت بزرگی رو به رو شده است. بازی Octopath Traveler به طور انحصاری برای کنسول Nintendo Switch در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 3 =