اخبار بازی

باتیستا به دنبال حضور در فیلم Gears of War

باتیستا به دنبال حضور در فیلم Gears of War

وی جی مگ: دیوید باتیستا کشتی‌گیر سابق WWE مدتی است وارد عرصه سینما و بازیگری شده و از مثال‌های فعالیت او در این زمینه می‌توان به نقش Drax در فیلم موفق Guardians of the Galaxy و هم‌چنین عنوان سینمایی Hotel Artemis که به زودی اکران خواهد شد اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، جالب است بدانید آرزو این شخص ایفای نقش شخصیت مارکوس فنیکس در فیلم Gears of War است. در حین یک جلسه پرسش و پاسخ با وبسایت گیم‌اسپات، یک کاربر از باتیستا در مورد اینکه او آرزو دارد چه نقشی را ایفا کند سوال کرد «من تاکنون از تمام فیلم‌هایی که در آن بازی کردی لذت برده و در زمان WWE از طرفداران تو بودم. اما نقش رویایی تو چیست؟ من امیدوارم سازندگان از تو بخواهند نقش مارکوس فنیکس در فیلم Gears of War را ایفا کنی.»

باتیستا نیز در پاسخ به این کاربر اظهار کرد «من چند سالی است که سری Gears of War را دنبال می‌کنم. تولید این فیلم در دست Universal Studios قرار دارد و من در این مدت هر کاری کرده‌ام تا آن‌ها من را در نظر بگیرند. بله مارکوس فنیکس نقش رویایی بنده است. بنابراین شما نیز می‌توانید از سازندگان فیلم برای این موضوع درخواست کنید.»
باتیستا گزینه‌ای بسیار عالی و مناسب برای نقش ذکر شده به شمار می‌رود. البته تاکنون جزئیات زیادی از اقتباس سینمایی عنوان انحصاری شرکت مایکروسافت دردسترس نبوده و Universal Studios نیز حرفی در رابطه با انتخاب بازیگران فیلم Gears of War نزده است.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 6 =