اخبار بازی

بازگشت به Rapture

بازگشت به Rapture 1

دی ال سی جدید Bioshock Infinite به نام  Clash in the Clouds می باشد. در این دی ال سی یک قسمت Challenge خواهد بود که دشمنان در Wave های مختلف به شما حمله می کنند و سبک تقریبا Survival دارد. دومین و سومین دی ال سی که تا آخر 2013 عرضه می شود ،شما را به رپچر می برد!  در یک کنفرانس خبری با حضور 2K Games و Irrational Games، اعلام شد که Burial At Sea نام دی ال سی قسمت داستانی بازی است که در دو قسمت تهیه می شود و قسمت اول  تا آخر سال عرضه خواهد شد. این بازی شما را در نقش بوکر به رپچر(شهری که داستان قسمت اول در آن بود) خواهد برد و شما را به یک الیزابت بالغ معرفی می کند. هر قسمت از این محتوای اضافی 10 دلار یا 1200 پوینت مایکروسافت قیمت دارد و در سیزن پس بازی موجود می باشد. در مصاحبه دیگری با یوروگیمر، کن لی واین گفته است که در دی ال سی شما کارآگاهی خصوصی در رپچر خواهید بود و روزی الیزابت به دیدار شما در مورد یک پرونده می آید، ولی شما دو نفر یکدیگر را نمی شناسید.

“در ابتدا،شما بوکر هستید، یک کارآگاه خصوصی در رپچر. ناگهان در دفتر شما زنی وارد خواهد شد ولی شما این زن را به یاد نخواهید آورد و ما این مسئله را آشکار نمی کنیم! زیرا ما همیشه دوست داریم بازیکنان را در داستانی قرار دهیم که پایان آن بنظر درست بیاید، البته نه خیلی واضح. ما دوست داریم خود بازیکن کمی فکر کند که چرا اینگونه شد؟! داستان در شب سال نو 1958 صورت می گیرد، شبی که بمب در رپچر منفجر شد و انقلاب رپچر شکل گرفت (مربوط به داستان نسخه اول) و ما خیلی هیجان زده هستیم زیرا دوباره به طراحی یک کلمبیای جدید در محیط رپچر پرداختیم، رپچری که قرار است یک مقبره باشد! در کل ما میخواستیم رپچر را در زمانی که زنده و استوار بود به شما نشان بدهیم، در عین حال یک داستان با محتوای جالب عرضه کنیم، نه اینکه فقط به زمان قبل برگردیم و درباره ایده های فلسفی رهبران آن صحبت کنیم! و همچنین به نظرمان آمد که طرح همچنین داستانی با شخصیت های مذکور جالب خواهد بود”

همچنین Levine گفت که Big Daddy ها هم در این بازی خواهند بود! می رسیم به دی ال سی اول، Clash in the Clouds  یک Wave-based دی ال سی است که شما را در برابر موجی از دشمنان در کلمبیا قرار می دهد. هر موجی از دشمنان یک زمان خاصی را به شما می دهد تا دشمنان را در آن زمان در محیط های مختلف از بین ببرید، همچنین Challenge های دیگری نیز موجود است. این دی ال سی همین امروز عرضه م یشود و قیمتی معادل 3.69 دلار یا 400 پوینت مایکروسافت دارد و در سیزن پس نیز موجود می باشد، در کل این دی ال سی برای سرگرم نگه داشتن شما تا زمان عرضه دی ال سی بعدی یعنی Burial at Sea ساخته شده است.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + بیست =