اخبار بازی

بازیگران فیلم Warcraft

بازیگران فیلم Warcraft 1

طبق گزارشی که توسط Slashfilm منتشر شده، دو شرکت Legendary و Universal Pictures امروز فهرست بازیگران حاضر در این فیلم را اعلام کردند، بازیگران تایید شده عبارتند از:

Ben Foster– این بازیگر در فیلم های (The Messenger ،3:10 To Yuma ،X-Men ،The Last Stand و Six Feet Under) ایفای نقش کرده است.

Travis Fimmel– این بازیگر در فیلم (Vikings) ایفای نقش کرده است.

Paula Patton – که در فیلم های (Mission: Impossible ،Ghost Protocol ،Precious و Hitch) ایفای نقش کرده است.

Toby Kebbell – این بازیگر در فیلم های (Wrath of the Titans ،War Horse ،The Sorcerer’s Apprentice ،Prince of Persia: The Sands of Time و Dawn of the Planet of the Apes) ایفای نقش کرده است.

Rob Kazinsky – که در (True Blood ،EastEnders و Pacific Rim) ایفای نقش کرده است.

Dominic Cooper’s نیز در مراحل نهایی مذاکرات می باشد، این بازیگر در فیلم های Captain America و Mamma Mia حضور داشته است.

Colin Farrell به تازگی به خواندن فیلم نامه مشغول شد، اما نام او در فهرست بازیگران تایید شده ذکر نشده است؛ اما در ماه سپتامبر شایعه شده بود که Colin Farrell در میان بازیگران تایید شده حضور خواهد داشت.

کارگردان این فیلم جناب آقای Duncan Jones می باشد. لازم به ذکر است که یک اسکریپت توسط Charles Leavitt بازنویسی شده است. ساخت فیلم تایید شده است و فیلم برداری در ماه ژانویه در ونکوور آغاز خواهد شد.

این فیلم دارای یک لیست عظیم از تهیه کنندگانی می باشد که در دو زمینه فیلم و صنعت گیم فعالیت دارند. در این فیلم Charles Roven ،Thomas Tull ،Jon Jashni ،Alex Gartner تهیه کننده و while Stuart Fenegan ،Jillian Share Brent O’Connor و Mike Morhaime از شرکت Blizzard تهیه کننده اجرایی هستند. Chris Metzen ،Rob Pardo و Nick Carpenter از شرکت Blizzard با تهیه کنندگان همکاری خواهند داشت.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید