اخبار بازی

بازیگرهای سریال The Witcher به‌زودی معرفی می‌شوند

بازیگرهای سریال The Witcher به‌زودی معرفی می‌شوند

وی جی مگ: به نظر فرآیند انتخاب و معرفی بازیگر‌های سریال The Witcher ساخته Netflix به زودی آغاز خواهد شد. Lauren Schmidt Hissrich در صحبت‌های جدید خود این مورد را رسما تایید کرده است.

به گزارش وی جی مگ، انتخاب بازیگر‌های سریال The Witcher در حال آغاز شده است که این مجموعه هشت قسمتی در زمانی نامشخص از سال 2020 منتشر خواهد شد. بعد از معرفی اولیه این مجموعه در چند ماه گذشته Hissrich با اطلاعاتی که از طریق توئیتر منتشر می‌کند، هواداران را در جریان ساخت آن قرار می‌دهد. او جمعه گذشته توئیتی را منتشر کرد که در آن تصویری از اسکریپت‌های نوشته شده برای شخصیت‌های گرالت، ینیفر و داندیلیون مشاهده می‌شد.

البته نکته مهمی در این توئیت به جز عکس وجود داشت. Hissrich در توضیحات عکس نوشت:«فرآیند انتخاب و معرفی بازیگران به زودی آغاز می‌شود اما من نمی‌توانم در این مورد چیزی بگویم پس سوال نکنید. گرچه چیز مهمی است که باید آن را بدانید.» او توضیح داد که بازیگران برای رسیدن به نقش مورد نظر معمولا باید با استفاده از اسکریپت نوشته شده برای قسمت اول تست بدهند. Hissrich در ادامه نوشت:«گرچه به خاطر اینکه ما بازیگران مختلفی را از سرتاسر جهان در نظر داریم و می‌دانیم که نمی‌توان چیزی را در اینترنت پنهان کرد، تیم نویسنده یک صحنه کاملا مجزا و جدید برای شخصیت‌های اصلی نوشته‌اند.»

به نظر این تصمیم به خاطر ترس از لو رفتن ویدیو مربوط به تست بازیگران و فاش شدن داستان قسمت اول انجام شده است. به نظر بیشتر سکانس‌ها در کشور‌های شرقی اروپا انجام خواهد شد.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =