اخبار بازی E3 2018

بازی‌ Gears of War بتل رویال در E3 2018 معرفی می‌شود

بازی‌ Gears of War بتل رویال در E3 2018 معرفی می‌شود

وی جی مگ: چند ماهی است که شایعاتی مختلفی پیرامون معرفلی قسمت‌های جدید بازی Gears of War‌ و Halo در E3 2018 به گوش می‌رسد اما فعلا اطلاعات دقیقی از این موضوع لو نرفته و با توجه به وضعیت فعلی مایکروسافت تنها رسانه‌ها انتظار دارند که شاهد چنین اتفاقی باشیم تا حداقل برای مدتی شرایط بازی‌های انحصاری این کمپانی و البته پلتفرم آنها یعنی Xbox One‌ بهبود یابد.

به گزارش وی جی مگ، نکته‌ای که در این میان شاید اهمیت بسیاری پیدا کند این است که مایکروسافت به نظر قصد دارد مجموعه‌‌های موفق و شناخته شده خود را وارد مسیری جدید کند. روز گذشته شایعه‌ای منتشر شده که در E3 2018 مایکروسافت سه بازی کاملا متفاوت از سری Gears of War را معرفی می‌کند. یکی از آنها به سبک کلاسیک مجموعه در ژانر اکشن قرار می‌گیرد، دیگری شبیه به کاری که Halo Wars کرد به سراغ استراتژی رفته و نهایتا یک بازی با رویکرد بتل رویال نیز براساس مجموعه Gears of War معرفی می‌شود. اتفاقی که بسیاری انتظار دارند برای مجموع بازی Halo‌ یا حتی Minecraft نیز رخ دهد.

در همین راستا مدیر بخش بازی‌های انحصاری Xbox One به تازگی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که مایکروسافت قصد دارد با Halo، Forza و Minecraft ریسک کرده و آنها را وارد مسیرهایی جدید کند. از دید او در حال حاضر با توجه به افزایش زمان تولید بازی‌ها نیاز است که از لحاظ زمان‌بندی و تعداد بازی تغییراتی ایجاد شود و بهترین کار برای دستیابی به این هدف ریسک کردن با مجموعه‌های آشنا است. حال مسئله‌ای که باعث می‌شود شایعات معرفی سه بازی Gears of War در E3 2018 بیش از گذشته واقعی به نظر برسد این است که این مدیر مایکروسافت در شرایطی احتمالا شایعات اشاره شده را نیز شنیده‌اند، هیچ نامی از Gears of War نبرده.

باید دید چه سرنوشتی در انتظار مجموعه بازی Gears of War در کنفرانس مایکروسافت E3 2018 است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =