اخبار بازی

بازی استودیوهای جدید مایکروسافت در E3 2019 معرفی می‌شوند

بازی استودیوهای جدید مایکروسافت در E3 2019 معرفی می‌شوند

وی جی مگ: کمپانی مایکروسافت در چند ماه اخیر و در مقاطع مختلف تاکید فراوان داشته که در نمایشگاه E3 2019 با قدرت تمام حضور پیدا می‌کند و بهترین حضور خود در این رویداد را رقم می‌زند. این موضوع احتمالا نه تنها شامل رونمایی از کنسول نسل بعدی Xbox در E3 2019 می‌شود بلکه به گفته فیل اسپنسر بازی استودیوهای جدید مایکروسافت نیز در این نمایشگاه معرفی خواهند شد.

به گزارش وی جی مگ، در گفتگو در جریان برنامه Xbox Inside فیل اسپنسر رئیس Xbox و بخش گیم مایکروسافت وعده داد به زودی موج جدید بازی‌های این کمپانی به ویژه آن‌هایی که توسط استودیوهای جدیدی که در یک سال اخیر خریداری شده‌اند رونمایی می‌شود. اسپنسر به طور واضح ظهار کرد نمایشگاه E3 امسال محلی برای به نمایش در آمدن چندین پروژه جدید این کمپانی خواهد بود.

«بازی استودیوهای جدید مایکروسافت در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند که بسیار عالی خواهد بود. در این رویداد مواردی را که تاکنون دیده نشده مشاهده خواهید کرد. به همین دلیل این رویداد بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود.» با این حال اسپنسر یادآوری کرد که مدتی طول می‌کشد تا متوجه شویم تمامی استودیوهایی که این کمپانی خریداری کرده مشغول انجام چه کاری و ساخت چه بازی هستند زیرا تیم‌های مختلف در بخش‌های متفاوتی از فرایند تولید آثارشان قرار دارند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × چهار =