اخبار بازی بازی ایرانی موبایل

بازی “بانتو” هم اکنون برای آندروید در دسترس است

بازی "بانتو" هم اکنون برای آندروید در دسترس است 1
بازی بانتو برای سیستمهای آندروید حاضر شده است و هم اکنون می توانید آن را از بازار بر روی گوشی های خود دانلود کنید. بازی ایرانی بانتو ( اولین شکار ) نام اولین بازی تیم کوه یاران در سبک هیرو دیفنس است که بازیکن با استفاده از افرادش باید در مقابل تعداد مشخصی از دشمنان ایستادگی کند و تمامی آنها را نابود کند.
داستان:
پدرش را کشتند، مردمان قبیله اش را سوزاندند و تنها او و چند نفری که بیرون از قبیله برای شکار رفته بودند، زنده ماندند… او قسم خورده که تک تک موجودات پلید سرزمینش را شکار کند.
گیم پلی بازی:
 گیم پلی بازی بصورت مرحله ای ست.  بازیکنان بعد از به پایان رساندن هر مرحله یک الماس دریافت خواهند کرد که به وسیله این الماس ها می توانند سربازان خود و قدرت هایشان را تقویت کنند. گیم پلی بازی به طور کلی به این صورت است که قهرمان شما سمت چپ صفحه ایستاده و بازیکنان هر طور شده باید جلوی دشمنان خود را بگیرند تا قهرمانشان کشته نشود. بازیکن برای اینکه بتواند جلوی دشمنان خود بایستد علاوه بر استفاده از سربازان می تواند خودش دست بکار شود. بازی برای بازیکنان 2 نوع قدرت در نظر گرفته شده است که با لمس بر روی صفحه براحتی می توانند از آنها استفاده کنند. این قدرت ها شامل ضربه و آتش  می شود… .  به گفته سازندگان، بازی در ۵۰ مرحله کاملا متنوع طراحی شده تا بتواند بازیکنان را ساعت ها سرگرم نگه دارد. همچنین سازندگان بازی اذعان داشته اند که دشمنان و سربازان کاملا متنوع طراحی شدند و بازیکن تا انتهای بازی با آیتم ها و چالش جدیدی روبرو خواهد شد که گذراندن آنها گاهی اوقات کمی دشوار نیز می شود و همچنین موسیقی بازی خوب و درخور کار شده است.
عکسهایی از محیط بازی:
بانتو1
بانتو2
بانتو3
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 1 =