اخبار بازی

بازی Another World برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

بازی Another World برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

وی جی مگ: روند عرضه بازی‌های قدیمی برای Nintendo Switch ادامه دارد و اکنون تایید شده که بازی Another World برای این کنسول موفق نینتندو در ماه آینده میلادی منتشر می‌شود. در شرایطی که چیزی تا عرضه بازی قدیمی Flashback روی Nintendo Switch‌ به مناسبت 25 سالگی این اثر باقی نمانده، استودیوهای DotEmu و The Digital Lounge اعلام کرده‌اند که بازی Another World در تاریخ 25 ژوئن برای کنسول نینتندو منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی توضیح داده‌اند که گیمرها می‌توانند با فشردن یک کلید میان گرافیک اصلی و نسخه HD این اثر یکی را انتخاب کنند. قابلیتی که در ساخته گذشته استودیو DotEmu یعنی Wonder Boy The Dragon Trap نیز وجود داشت. بازی Another World داستان شخصیتی به نام لستر نایت چیکین را روایت می‌کند که یک فیزیک‌دان مطرح است و بعد از آزمایشی در سفر و زمان سفر کرده و وارد سیاره‌ای فضایی می‌شود. هدف اصلی در این اثر در کنار پشت سر گذاشتن موانع محیطی، حل کردن پازل‌ها و معما‌ها نیز هست.

هرچند هنوز قیمت این بازی برای Nintendo Switch مشخص نشده اما انتظار می‌رود که بازی Another World روی پلتفرم نینتندو با قیمت 15 تا 20 دلار عرضه شود. در حال حاضر برای علاقه‌مندان به بازی‌های قدیمی کنسول Nintendo Switch‌ گزینه‌ای ایده‌آل به نظر می‌رسد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × چهار =