اخبار بازی

بازی Death Stranding در چه مرحله‌ای از ساخت است ؟

بازی Death Stranding در چه مرحله‌ای از ساخت است ؟

وی جی مگ: هم‌چنان خبری از انتشار جزئیاتی در خصوص تاریخ عرضه بازی Death Stranding نیست. اثری که توسط کوجیما و استودیو Kojima Productions در حال تولید بوده که معمولا بیشترین وقت را برای توسعه آثارشان صرف می‌کنند و نتیجه کار نیز معمولا چیزی کمتر از شاهکار حاصل نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی کوجیما توییتی در رابطه با مرحله‌ای که تولید Death Stranding در آن قرار داشته به اشتراک گذاشته است. این توییت توسط آکی سایتو مدیر بازاریابی و ارتباطات Kojima Productions ترجمه شده است. به گفته سایتو «بازی Death Stranding در مرحله باگ‌گیری یا رفع اشکال قرار نداشته اما تیم سازنده در حال ترکیب تمامی عناصری که در ابزارهای تولید بازی شکل گرفتند بوده. بنابراین هیدئو کوجیما هر روز در حال تست بازی روی PS4 است، به طور ثابت تغییراتی در تنظیمات بازی اعمال کرده، مواردی را در آن قرار داده و یا از آن حذف می‌کند. این اثر در زمان کلیدی ساخت خود قرار دارد.»

سونی قرار است روز آینده اولین قسمت از برنامه استریم جدید خود با نام State of Play را منتشر کند که شامل معرفی بازی‌های جدید، تریلرها و نمایش گیم‌پلی عناوین مختلف می‌شود. امیدواریم در این استریم اخبار جدید و قابل توجهی به خصوص در رابطه با زمان انتشار بازی Death Stranding به اشتراک گذاشته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × چهار =