اخبار بازی

بازی Dynasty Warriors 9 معرفی شد

عنوان Dynasty Warriors 9 آخرین بازی از این سری با سبک hack and slash معرفی شد. طبق اعلام ناشر این بازی Koei Tecmo قرار است این سری در نهمین قسمت خود و برای اولین بار در سبک open world ساخته شود.

طبق گزارشات منتشر شده از سوی وب سایت  Siliconera تهیه کننده این بازی Akihiro Suzuki اعلام کرده قرار است نهمین قسمت این بازی “تولدی دوباره” برای این سری باشد و قرار است همه 83 شخصیت قابل بازی قسمت هشتم نیز باز گردند. علاوه برا آن این بازی  همراه با مبارزانی جدید از که یکی از آنها Zhou Cang خواهد بود کارکتری از رمان تاریخی Romance of the Three Kingdoms است، کتابی که سری بازی های Dynasty Warriors براساس آن ساخته شده است.

Koei Tecmo قبلا در ماه ژانویه اعلام کرده بود که قرار است خبری مهم در مورد سری بازی های Dynasty Warriors امسال بشنویم. عنوان قبلی این سری Dynasty Warriors 8 در سال 2013 عرضه شد، هرچند که در همان زمان دو بسته الحاقی برای بازی منتشر شد. به تازگی spin off این بازی به نام Hyrule Warriors، برای پلتفرم های WII U و 3DS عرضه شد. لازم به ذکر است که نهمین قسمت این بازی در کشور ژاپن با نام Dynasty Warriors 8 شناخته میشود.

منبع 

ابراهیم نجف پور

ابراهیم نجف پور

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − 6 =