اخبار بازی

بازی Minecraft Earth معرفی شد

بازی Minecraft Earth معرفی شد

وی جی مگ: یه منظور فرا رسیدن سالگرد ده سالگی Minecraft دو شرکت Mojang و مایکروسافت از بازی Minecraft Earth رونمایی کردند. عنوانی که برای گوشی‌های موبایل در حال توسعه بوده و به‌زودی عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Minecraft Earth دقیقا به مانند Pokemon Go نیز یک بازی واقعیت افزوده بوده که باید اهداف بازی را درون دنیای واقعی پیدا کنید. در حین یافتن بلاک‌ها و سایر آیتم‌ها درون دنیای واقعی قادر خواهید بود تا کارهای دیگری مانند ساختن اشیا در بازی را انجام دهید.

بازی Minecraft Earth به پلیر اجازه می‌دهد سازه‌هایی را روی اشیا و سطوح مسطح در دنیای واقعی ایجاد کند. برای ساختن این سازه‌ها می‌توانید با پلیرهای دیگر نیز همکاری داشته باشید. به علاوه المان‌های بقا نیز در بازی وجود دارد که تا چه اندازه می‌توانید در مقابل توده‌های زامبی‌ها دوام بیاورید و زنده بمانید. اطلاعات دقیق در خصوص این که چگونه تمامی این عناصر و ویژگی‌ها در این اثر واقعیت مجازی پیاده‌سازی خواهند شد به اشتراک گذاشته نشد. با این حال به نظر می‌رسد با تجربه لذت‌بخشی مواجه خواهیم شد.

هیچ گونه زمان انتشاری در خصوص عنوان مورد بحث ارائه نشد با این حال کمپانی مایکروسافت اعلام کرد در آینده اطلاعات بیشتری از Minecraft Earth منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − چهارده =