اخبار بازی E3 2018

بازی NieR Automata برای Xbox One همین ماه عرضه می‌شود

بازی NieR Automata برای Xbox One همین ماه عرضه می‌شود

وی جی مگ: در شرایطی که فردا شب کنفرانس Square Enix در E3 2018 برگزار می‌شود، مسئولین این کمپانی ژاپنی دقایقی قبل تایید کردند که بازی NieR Automata برای Xbox One همین ماه منتشر می‌شود. کارگردانی این بازی را یوکو تارو و توسعه آن را استودیو PlatinumGames برعهده دارد.

به گزارش وی جی مگ، خبر خوشحال‌کننده برای دارندگان Xbox One این است که لازم نیست مدت زیادی برای عرضه بازی NieR Automata روی پلتفرم محبوب خود صبر کنند و قرار است که این بازی Square Enix در تاریخ 26 ژوئن (5 تیر) برای کنسول مایکروسافت منتشر شود. باید به این نکته نیز اشاره کرد که نسخه Xbox One بازی NieR Automata با نام کامل NieR: Automata Become as Gods Edition شناخته می‌شود و قیمت آن نیز 49.99 دلار تعیین شده.

با توجه به اینکه همراه نسخه اصلی بسته قابل دانلود 3C3C1D119440927  و لباس‌های مختلف برای شخصیت اصلی نیز قرار دارد، می‌توان قیمت 49.99 دلار را گزینه‌ای بسیاری خوب برای دارندگان کنسول Xbox One دانست. مارچ سال گذشته میلادی بود که بازی NieR Automata برای PC و PS4 منتشر شد اما خبری از نسخه Xbox One آن نبود. اثری در ژانر اکشن که توانست موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کرده و نایتا متوسط نمره 88 از 100 روی پلتفرم PS4‌ را به خود اختصاص داد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + سه =