اخبار بازی

بازی Rayman Legends برای pc منتشر می شود

Gameemag-Rayman-legends

شاید بعد از خبر انتشار state of dacy این خبر خوشحال کننده ترین خبری است که pc داران مطلع می شوند. این بازی همزمان با دیگر کنسول ها یعنی PS3, Vita, Wii U و Xbox 360 منتشر می شود. باری قریب به 40 مرحله از Rayman: Origins به همراه دارد و از ویژگی منحصر تاچ وی یو و پی اس ویتا بهره می برد. این بازی در تاریخ ۳۰ آگوست در بریتانیا و ۳ سپتامبر در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود. یعنی شهریور امسال.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + بیست =

  • با سلام
    یه سوال داشتم؟
    خواستم بدونم این نسخه از بازی رو میشه آنلاین بازی کرد یا مثل نسخه ی قبلی نمیشه؟
    ممنون

  • توی همون تریلری که توی این سایت گذاشتید گفته بودید که برای PC میاد دیگه چرا خبرش رو گذاشتید؟
    فکر میکنید با این چیزا بازدید سایت میره بالا؟

    • دوست عزیز به جای اینکه بشینید بیرون گود و از داخل گود صحبت کنید

      چند تا خبر خودتون ترجمه کنید بگذارید در فروم .

      همین جوری که رو هوا سایت این نشده که . کلی زحمت کشیده شده .

      شما خودتون چند تا خبر منتشر کنید سختی کار را متوجه بشید .

      ویدیو میخواهید ؟ ویدیو بسازید تا بسازند !!!

    • همه که تریلر نمیبینن. همه که 24 ساعتع تو اینترنت نیستن که از همه اخبار مطلع بشن.بعدشم چرا حسودی می کنید واسه بالا رفتن بازدید سایت ؟؟؟
      خیلی خبر خوشحال کننده و امید وار کننده ای بود. این سوبی سافت همیشه با این PC یه مشکلایی داره ها 🙂

    • نمیدونم چی بگم والا ! تاپیکتون رو می بندن میاید یجای دیگه مطرح می کنید.

      شاید به دید شما خدایی کردن و فعالیت کردن کار آسونی باشه که مدیران و اعضای سایت در این امر کوتاهی کردن و اصلاً به فکر گیم ایمگ و پیشرفتش نبودن.

      این حرف شما وقتی درست خواهد بود که شما کاربر فعالی باشید و بتونید ماهی حداقل 3 تا آیتم تصویری یا صوتی درست کنید یا اینکه ماهی بتونید هر روز فقط یه خبر ناقابل و کوچیک توی فروم بذارید و تا یه ماه ادامش بدید! با اینکار همه میفهمن که شما هم کاربر فعالی هستید و هم در هر زمینه ای فعالیت داشتید و اونوقت اگر همچین حرفی رو بزنید کسی ازتون خرده نمیگیره چون شما خودتون ریز و درشت کار دستتون اومده و سختی کار رو دیدین!

      گیم ایمگ تا الانشم هر کاری کرده هم برای پیشرفتش موثر بوده هم برای رفاه کاربرایی که داشته. اگر شما فکر می کنید سایت پیشرفتی نداشته دلیلش رو همینجا بگید تا من بهتون پاسخ بدم. ( هر چند میدونم دلیلتون چیه ولی میخوام از خودتون بشنوم )

      در نتیجه حرف شما وقتی که کاربر فعالی نیستید و سختی کار رو درک نکردید کاملاً یک توهین به مدیریت سایت و یک توهین به تمام کاربراییه که برای گیم ایمگ زحمت کشیدن؛ و این غیر قابل بخششه نه اینکه خلافش توسط شما ثابت بشه.

      اون بالا نشستن و دستور دادن همیشه راحت بوده و هست و همه هم دوسش دارن اما اگر شما در پایین باشید و دیگران از بالا به شما دستور دهند، اونوقت چه خواهد شد؟ می تونید تصور کنید؟