اخبار بازی

بازی Resident Evil 7 برای Nintendo Switch منتشر می‌شود

بازی Resident Evil 7 برای Nintendo Switch منتشر می‌شود

وی جی مگ: امروز در یک حرکت غیر منتظره Capcom تایید کرد که بازی Resident Evil 7 برای Nintendo Switch در تاریخ 24 مه یعنی همین پنجشنبه از طریق یک سرویس استریم ابری منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، جالب است بدانید که این نسخه از بازی Resident Evil 7 شامل خط داستانی اصلی نشده و دو بسته قابل دانلود Banned Footage Vol. 1 و Banned Footage Vol. 2 تحت عنوان Biohazard 7: Resident Evil Cloud Version برای کنسول نینتندو در دسترس قرار می‌گیرد. نکته جالب توجه این است که Capcom از ساختار فروش بازی به منظور عرضه Resident Evil 7 برای Nintendo Switch استفاده نکرده و با دریافت 2 هزار ین (تقریبا 18 دلار) بازی را به مدت 180 روز در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. بعد از اتمام این زمان شش ماهه گیمر باید دوباره مبلغی مشابه را پرداخت کند.

در این بین شاید بزرگ‌ترین امتیاز بازی Resident Evil 7 برای Nintendo Switch فضای مورد نیاز برای ذخیره باشد. در شرایطی که معمولا ساخته Capcom‌ به فضایی در حدود 24 گیگابایت نیاز داشت، با استفاده از پردازش ابری تنها لازم است که روی کنسول خود 45 مگابایت فضای خالی داشته باشد. البته در این بین ممکن است سرعت اینترنت و مشکلاتی این چنینی روی تجربه نهایی بازی تاثیر منفی بگذارند. لازم به ذکر است که این نسخه از بازی فعلا تنها در ژاپن قابل دانلود است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 3 =