اخبار بازی

بازی Shadow of the Tomb Raider از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند

بازی Shadow of the Tomb Raider

وی جی مگ: بازی در دست ساخت Square Enix و Eidos Montreal یعنی Shadow of Tomb Raider تا ماه سپتامبر عرضه نمی‌شود. قبل از عرضه، این بازی باید رده‌بندی سنی شود. یکی از سازمان‌هایی که این رده‌بندی را انجام می‌دهد «ESRB» است. ESRB رده‌بندی سنی این بازی را انجام داده و اطلاعات جالبی را نیز منتشر کرده است.

به گزارش وجی مگ، در رده‌بندی سنی گزارش شده که در این بازی به طور گسترده از جملات زننده و خشونت شدید، استفاده می‌شود. همچنین در این بازی شاهد صحنه‌های خونین زیادی هستیم.گزارش شده که این بازی از پرداخت‌های درون ‌برنامه‌ای استفاده می‌کند.

می‌توانید خلاصه متن ESRB  را در زیر بخوانید:

این یک بازی اکشن است که پلیر در این بازی نقش Lara Croft که یک باستان‌شناس است را بازی می‌کند. او تلاش می‌کند تا گروه‌های مرموزی که Trinity نام دارند را متوقف کند. این بازی، زاویه دید سوم شخص دارد که  پلیر می‌تواند در جنگل‌ها و مقبره‌ها به اکتشاف بپردازد، معما‌های مختلف را حل کند و با دشمنان و حیونات مختلف درگیر شود. پلیر‌ها در این بازی از سلاح‌های گرم مانند شاتگان، هفت‌‌‌تیر و… استفاده می‌کنند. همچنین در این بازی تیر و کمان و تبر برای حمله و کشتن دشمان موجود است. نبرد‌ها در این بازی شامل فریاد‌های واقعی ناشی از درد، صدای شلیک واقع‌گرایانه و انفجارها است. بعضی از مکان‌ها این اجازه را به  Lara Croft می‌دهند تا به صورت مخفیانه و از پشت به دشمنان حمله کند. پلیرها باید مواظب تله‌ها و خطراتی که موقع استفاده از قلاب تهدیدشان می‌کند باشند. همچنین موقع اکتشاف در مقبره‌های خطرات زیادی وجود دارد. وقتی که پلیر نمی‌تواند از این تله‌ها دوری کند، صحنه‌ای کوتاه از فرو رفتن  میخ‌ها و تیرها در بدن Lara، یا پرداب شدن نیزه به بدن او و یا صدمه دیدن او توسط حیوانات نشان داده می‌شود. این صحنه‌ها شامل افکت‌های واقع‌گرایانه از خون هستند. در بازی مکان‌هایی وجود دارد که در آن مکان‌ها جسد‌های زیادی از قربانی‌‌ها وجود دارد که از سقف آویزان شده‌ و یا در ورودی غارها روی هم انباشته شده‌اند. کلمه‌های f**k،  sh*t و a*shole در دیالوگ‌های بازی استفاده شده‌اند.

به عبارت دیگر، این همان Tomb Raider است که از آن انتظار می‌رفت و شاید کمی خشن‌تر نسبت به قبل باشد.

بازی Shadow of Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر برای سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox one عرضه می‌شود و قیمت آن 59.99 دلار است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × دو =