اخبار بازی

بازی Shadow Of The Tomb Raider سخت‌ترین قسمت از این مجموعه است

بازی Shadow Of The Tomb Raider سخت‌ترین قسمت از این مجموعه است

وی جی مگ: پیش از این می‌دانستیم که سومین قسمت از ریبوت Tomb Raider فضا و لحن تاریک‌تری نسبت به دو نسخه قبلی خود خواهد داشت اما چیزی که به تازگی مشخص شده بدین شرح است که بازی Shadow Of The Tomb Raider سخت‌ترین قسمت و چالش‌برانگیزترین نسخه این سری به شمار می‌رود.

به گزارش وی جی مگ، سازنده بازی Eidos Montreal در صحبت‌های اخیر خود ذکر کرده بود که حل پازل‌ها و کشف مقبره‌ها به نسبت نسخه‌های قبلی با خطرات بیشتری دنبال می‌شود و حال به گفته کارگردان بازی آقای Daniel Chayer-Bisson، روح خطر و درجه سختی در نقطه به نطقه پیکره بازی دمیده شده است. بدین صورت به نظر می‌رسد ماجراجویی شخصیت لارا کرافت سخت‌ترین و خطرناک‌ترین تجربه او در کل این سری محبوب باشد.

«باید بگویم سخت‌ترین Tomb Raider ساخته شده در مقابل شما قرار خواهد گرفت. این نکته از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا ما با شخصیت لارا کرافت با تجربه‌تری مواجه هستیم. Shadow Of The Tomb Raider بازی بزرگ‌تر و در عین حال چالش‌برانگیزتری خواهد بود. این سختی حتی اولین مقبره و پازلی که شما در بازی حل می‌کنید را نیز در بر می‌گیرد.

لازم به توضیح است چک‌پوینت‌های بازی زیاد از یکدیگر دور نبوده بنابراین وقتی با تله‌های فریبنده مرگ‌آور بازی مواجه می‌شوید چندان برای شما اذیت کننده نخواهد بود اما باعث می‌شود شما هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا زنده بماند.»

در همین راستا نویسنده ارشد این اثر آقای Jill Murray افزود «باید ببینیم تاکنون هر کسی نگران چه موردی بوده. در این بازی ما لارا کرافت را در حالی مشاهده می‌کنیم که دچار درگیری‌هایی با خودش است. هم‌چنین شخصیت منفی در بازی حضور دارد که می‌تواند شخصیت مثبت داستان خودش باشد. تشویقات او می‌توانند به اندازه لارا متقاعدکننده باشند. مواردی زیادی مطرح می‌شود که پلیرها به آن فکر کنند و بسیاری از اقدامات لارا نیز زیر سوال می‌رود. مواردی که مطرح کردن آن در بازی‌های چندنفره به راحتی مقدور نیست و مخصوص بازی‌های تک‌نفره و داستانی است.»

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 19 =