اخبار بازی

بالاخره Dissidia Final Fantasy برای PS4 منتشر می‌شود ؟

اولین قسمت از مجموعه باز‌ی‌های Dissidia Final Fantasy سال 2009 برای PSP منتشر شد. بازی در ژانر مبارزه‌ای که شخصیت‌های مجموعه Final Fantasy در آن حضور دارند. سال گذشته بود که بالاخره نسخه آرکید این بازی با تغییرات عمده و به عنوان یک Reboot در ژاپن عرضه شد.

نسخه‌ای که تنها از طریق دستگاه‌های Arcade قابل بازی است و فعلا برای هیچ کنسول خانگی عرضه نشده است. ایشیرو هازاما به تازگی مصاحبه‌ای با نشریه فامیتسو انجام داده که توضیح داده که «بسیاری از گیمرها انتظار عرضه این بازی روی کنسول‌های خانگی را دارند، مسئله‌ای که ما در حال انجام آن هستیم.» هازاما در ادامه به این نکته اشاره کرده که هرچند این نسخه در اصل مجموعه را Reboot کرده اما همچنان تمرکز روی مبارزات است و برای منتقل کردن آن روی کنسول‌های خانگی باید مجموعه‌ای از کارها انجام شود.

تهیه کننده Dissidia Final Fantasy به این نکته اشاره داشته که به جز برخی تغییرات در گیم‌پلی، مشغول اضافه کردن خط داستانی شبیه به نسخه‌های پیشین هستیم و این کار نیاز به زمان دارد. در نهایت هازاما اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک جزئیات عرضه بازی روی کنسول‌های خانگی و تاریخ عرضه آن به صورت دقیق مشخص می‌شود.

مسئله‌ای که در این میان مورد توجه قرار می‌گیرد مربوط به پلتفرم هدف بازی است. بسیاری انتظار دارند که Dissidia Final Fantasy برای PS4 منتشر شود و می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که با توجه به رابطه سونی Square Enix در آینده شاهد چنین اتفاقی باشیم. لازم به ذکر است که این قسمت از مجموعه Dissidia Final Fantasy را Team Ninja توسعه داده است.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − پنج =