اخبار بازی

با تجربه 5 ساعته Death Stranding، تریلرهای آن معنا پیدا می‌کنند

با تجربه 5 ساعته Death Stranding، تریلرهای آن معنا پیدا می‌کنند

از زمانی که Death Stranding ساخته جدید Hideo Kojima در E3 2016 معرفی شد، بسیاری به دنبال کشف این موضوع هستند که این عنوان دقیقا چه سبک بازی خواهد بود و نمایش‌های عجیب و غریب آن نیز حاکی از روایت چه داستانی است. ‌همچنان هم مشخص نیست. امروز در جریان مراسم PlayStation Experience، طراح ارشد کنسول PS4 آقای Mark Cenry تایید کرد که روند ساخت بازی تا جایی پیش رفته که هم‌اکنون قابل بازی بوده و پس از تجربه آن، بالاخره نمایش‌های عجیب و غریب بازی معنا پیدا می‌کنند.

Cenry عنوان می‌کند که او چیزی حدود 4 الی 5 ساعت از Death Stranding را تجربه کرده و پس از آن داستان بازی یا حداقل بخشی از آن، معنا و مفهوم پیدا می‌کند. هم‌چنین ادامه می‌دهد که جدیدترین نمایش بازی بر روی کنسول PS4 PRO در حال اجرا بوده است. در ادامه خود کوجیما هم به این نکته اشاره می‌کند که صحنه داخل آب رفتن کارکتر Norman Reedus در تریلر، قابل بازی خواهد بود.

Death Stranding در حال حاضر تاریخ عرضه‌ای ندارد و حتی بعید به‌نظر می‌رسد در سال 2018 منتشر شود. در این بازی ستارگان مطرحی هم‌چون Mads Mikkelson، Norman Reedus و کارگردان مطرح سینما Guillermo Del Toro ایفای نقش می‌کنند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + پانزده =