اخبار بازی E3 2018

با قابلیت Fast Start از برنامه Xbox Game Pass آشنا شوید

با قابلیت Fast Start از برنامه Xbox Game Pass آشنا شوید

وی جی مگ: کمپانی Microsoft امسال نیز در نمایشگاه E3 حضور داشت و بازی های انحصاری و غیر انحصاری زیادی معرفی کرد. به تازگی  قابلیت Fast Start معرفی شده که کار گیمر ها را سریع تر می کند و وقت کمتری برای دانلود بازی نیاز دارد.

به گزارش وی جی مگ،‌ گیمر ها به بازی‌های بیشتری دسترسی خواهند داشت و همچنین با قابلیت جدید “Fast Start” می‌توانند سریع‌تر بازی کنند. طی کنفرانس E3 2018  مدیر بخش اجراِیی ایکس باکس، Ashley Speicher اطلاعیه مهمی در مورد Xbox Game Pass داد. علاوه بر اینکه با پرداخت ماهیانه 9.99 دلار می‌توانید به بیش از 100 بازی دسترسی داشته باشید، ویژگی جدید دیگری وجود دارد که گیمرها زمانی که بازی‌ها را دانلود می کنن می‌توانند سریع‌تر بازی کنند.

قابلیت “Fast Start” به گیمرها اجازه می‌دهد که با دو برابر سرعت بیشتر بازی‌ها را شروع کنند. در اصل این قابلیت فایل‌های بازی را مورد بررسی قرار داده و با انجام یک تحلیل متوجه می‌شود که چه بخشی از بازی باید در ابتدا دانلود شود تا گیمر از همان ابتدا تجربه بازی را شروع کند.این قابلیت در به‌روزرسانی ماه ژوئن Xbox one برای بازی‌های خاصی در دسترس خواهد بود. همچنین بازی‌های انتخابی با وضوح 4K برای Xbox One X نیز در دسترس خواهند بود.

علاوه بر این ویژگی جدید، هرماه بازی‌های جدید در زمان انتشار جهانی برای کاربرهای Xbox Game Pass در دسترس قرار می‌گیرد و بازی Halo The Master Chief Collection نیز امسال به این برنامه اضافه می‌شود. در نهایت گیمرها  با دانستن این موضوع خوشحال می شوند که بازی های The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited ،The Division ،Fallout 4 امروز در دسترس Xbox Game Pass قرار می‌گیرند. با پرداخت فقط یک دلار می‌توانید 14روز از این قابلیت استفاده کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 1 =