اخبار بازی

بتسدا: شباهت Prey به Dishonored نکته عجیبی نیست

بتسدا: شباهت Prey به Dishonored نکته عجیبی نیست 1

در نمایش‌ انجام شده از Prey می‌توان حس شباهت عجیبی از این بازی با System Shock و Dishonored مشاهده کرد. از نظر مدیرعامل بتسدا، شباهت Prey به این بازی ها در برخی از موارد نکته عجیبی نیست.

در مصاحبه Pete Hines مدیرعامل بتسدا با OXM صحبتی در این مورد انجام شد و Hines اشاره داشت که شباهت‌های ظاهری بین این دو بازی نکته عجیبی نیست چون سازنده هر دو بازی استودیوی Arkane است. حتی به نظر Hines این شباهت‌ها نکات خوبی هستند و او از اینطور شباهت‌ها استقبال می‌کند. او همچنین در ادامه اشاره کرد:« ما از Arkane نخواستیم که برای ما یک بازی راگبی یا ریسنگ بسازد، ما به آنها گفتیم از کار شما راضی هستیم.»

Hines در ادامه اشاره کرد:« از نظر من Dishonored تکاملی در کار‌های این استودیو بود که آنها در نهایت به آن دست پیدا کردند. نمایش اولیه که از Prey انجام شد نیز نکات بسیار آشنایی از بازی‌های Arkane به گیمر منتقل می‌کرد. البته Prey دارای ویژگی‌های منحصر به این بازی نیز خواهد بود و این ویژگی‌ها بسیار عالی و هیجان انگیز هستند اما در بسیاری از حالات می‌توانید آن استانداردهای مخصوص به استودیوی Arkane در ساخت بازی را، در Prey نیز مشاهده کنید و من از این شباهت‌ها استقبال می‌کنم.» همچنین Hines در ادامه اشاره کرد که Prey که در نمایشگاه  E3 نمایش داده شد هیچ ارتباطی به Prey 2 ندارد. او همچنین اشاره کرد که این بازی حتی به نسخه اصلی نیز مرتبط نیست. Hines در مورد داستان بازی گفت:« ما ایده‌هایی برای بازی داشتیم که مثلا شما توسط موجودات فضایی مورد تهدید قرار بگیرید اما در نهایت تصمیم گرفتیم تا هسته اصلی داستان را تغییر دهیم. در حال حاضر این بازی دارای یک داستان جدید و کاملا متفاوت است.»

Prey در حال حاضر فاقد تاریخ عرضه است اما انتظار می‌رود که این اثر در نیمه اول سال 2017 به بازار عرضه شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو − یک =