اخبار بازی

برای به اتمام رساندن عنوان Assassin’s Creed IV به 50 ساعت زمان نیاز دارید

GameemaG

بازی Assassin’s Creed IV بزرگترین بازی در سری Assassin’s Creed خواهد بود. با توجه به گفته ی طراح ارشد این بازی جناب آقای اشرف اسماعیل، سری چهارم Assassin’s Creed یک تجربه ی کامل در یک جهان باز است.

طبق مصاحبه ای که وبسایت Destructoid با اشرف اسماعیل داشت، وی گفت:

من به فکر تکمیل کردن بازی هستم. حدود دو هفته ی پیش بود که یکی از تستر های ما برای اولین بار بازی Assassin’s Creed IV را انجام داد. بنابراین باید بگویم که او تستری است که با بازی آشنایی کامل دارد و حدود یک سال ونیم بر روی این عنوان کار کرده است. چیزی که او از این بازی فهمید، این بود که بخشی از این بازی واقعاً دیوانه کننده است.

اشرف اسماعیل افزود:

کسی که این بازی را تست کرده حدود 50 ساعت برای آزمایش این بازی وقت گذاشته است تا بازی را به پایان برساند. باید بگویم کسانی که برای اولین بار این بازی را تجربه می کنند و قصد دارند این بازی را به اتمام برسانند، حداقل به 80 ساعت زمان نیاز دارند.

عنوان Assassin’s Creed IV در تاریخ 7 آبان 1392 برای پلتفرم های Xbox 360 ،PS3 ،Wii U و PC در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. این عنوان در تاریخ 15 نوامبر ( 24 آبان 1392 ) برای PS4 راه اندازی خواهد شد. همچنین به نظر می رسد که این عنوان در تاریخ 22 نوامبر ( 1 آذر 1392 ) برای کنسول XBOX ONE عرضه شود.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + چهارده =