اخبار بازی اخبار موبایل

برای تجربه Super Mario Run نیاز به اینترنت دارید

اولین تجربه جدی نینتندو روی تلفن‌های هوشمند نیامده حاشیه ساز شد. در شرایطی که از ابتدا مشخص بود که برای تجربه Super Mario Run باید مبلغی را تحت عنوان هزینه کلی پرداخت کنید اما به تازگی مشخص شده که در کنار این موضوع باید همیشه به اینترنت متصل باشید.

با وجود این شرایط عملا Super Mario Run عملا امکان بازی کردن به صورت آفلاین را در اختیار مخاطب قرار نمی‌دهد و همین موضوع واکنش‌های منفی گیمرها را به همراه داشته. شیگرو میاموتو در همین راستا توضیح داده که اصلی‌ترین دلیل نیاز به اتصال اینترنت مربوط به جلوگیری از نقض قانون کپی رایت می‌شود.

میاموتو در این زمینه توضیح داده که «نرم‌افزارها و بازی‌ها برای ما حکم سرمایه را دارند و به جز این موضوع سعی داریم با جلوگیری کردن از اجرای نسخه‌های کپی، فضایی امن را برای کسانی که بازی را خریداری کرده‌اند، ایجاد کنیم.»

طراح ارشد نینتندو به این نکته هم اشاره داشته که امنیت برای ما یکی از الویت‌ها بوده و به همین خاطر است که بازی در ابتدا برای iOS منتشر و سال آینده در اختیار دارندگان تلفن‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌گیرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که نینتندو در ابتدا یک حالت آفلاین را در بازی قرار داده اما این بخش Super Mario Run را به طور کلی دچار مشکل کرده و در ادامه روند تولید از بازی حذف شده.

Super Mario Run در حال حاضر برای دانلود روی اپ استور موجود است و نسخه اندروید آن سال آینده میلادی منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + یک =