اخبار بازی

برای جلوگیری از لو رفتن بازی Final Fantasy 7 Remake زود معرفی شد

برای جلوگیری از لو رفتن بازی Final Fantasy 7 Remake زود معرفی شد

وی جی مگ: هرچند بازی Final Fantasy 7 Remake رسما معرفی شده اما انتظار طرفداران برای تجربه این اثر طولانی شده و نمایش نداشتن این اثر در E3 2018 نیز موجب نارضایتی بسیاری از این گیمرها شد. در همین راستا تتسویا نومورا کارگردان بازی Final Fantasy 7 Remake مصاحبه‌ای را انجام داده و از دلایل معرفی زودهنگام این ساخته جدید Square Enix گفته.

به گزارش وی جی مگ، زمانی که از نومورا سوال شده چرا بازی Final Fantasy 7 Remake زودتر از چیزی که باید معرفی شد او در پاسخ گفته «من متوجه زودهنگام بازی Final Fantasy 7 Remake هستم اما در این صنعت زمانی که روی یک بازی کار می‌کنید، به سرعت دیگران متوجه موضوع می‌شوند و تصمیم گرفتیم که بازسازی این بازی را به صورت راز نگه نداریم آن را به صورت رسمی معرفی کنیم.» نومورا در ادامه از اهمیت لو رفتن بازی‌ها پیش از معرفی رسمی گفته و به این موضوع اشاره داشته که بعضا لو رفتن اطلاعات باعث می‌شود که شایعاتی غیرواقعی پیرامون ساخته شما به وجود آید.

نومورا ترجیح داده که پیش از لو رفتن بازی را معرفی کنند و همین مسئله باعث شد که برای جلوگیری از لو رفتن بازی Final Fantasy 7 Remake آن را در سال 2015 به صورت رسمی معرفی کنند. همین مسئله برای بازی Kingdom Heart 3 نیز رخ داده و دلیل معرفی آن در سال 2013، جلوگیری از لو رفتن زودهنگام بوده. بعد از 6 سال توسعه رسمی قرار است که بازی Kingdom Heart 3 در ابتدای سال 2019 برای PS4 و Xbox One عرضه شود اما فعلا بازی Final Fantasy 7 Remake تاریخ انتشار رسمی ندارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =

  • من دیگه صبرم لب ریز شده-لب ریزززززززززززززززززززززززززززززززززززز :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: -یعنی حتی تو E3 یک تیزر ازش نشون ندادن نامردا-خیلی نامردن-Square Enix نامردددددددددددددد :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: