در چند روز گذشته شاهد عرضه GTA 4 برای Xbox One بودیم. اینکار با استفاده از قابلیت Backward Compatibility انجام شد.
البته این نقل و انتقال برای GTA 4 چندان بی دردسر نبوده و تعداد زیادی از گیمرها با مشکل افت فریم روبرو شدند. گرچه حل کردن این مشکلات تکنیکی برای بازیهایی که از طریق Backward Compatibility در اختیار عموم قرار میگیرند بسیار دشوار است.
در تحقیقات به عمل آمده به نظر میرسد افزایش فریم با استفاده از سختافزار قویتر Xbox One باعث به وجود آمدن مشکل شده و میتوان این مشکل را به قفل کردن نرخ فریم روی عدد 30 حل کرد. البته یکی از مهندسان مایکروسافت به اسم Bill Stillwell به این راه حل واکنش نشان داده و گفته که آنها نمیتوانند به همین راحتی نرخ فریم را روی 30 قفل کنند. در هر صورت به نظر میرسد که مایکروسافت از این مشکل با خبر است و برای حل کردن آن تمام تلاش خود را به کار میگیرد.
نظری ارسال کنید