اخبار بازی

برنامه‌ای برای ساخت ادامه سینمایی Warcraft وجود دارد ؟

دانکن جونز کارگردان فیلم سینمایی Warcraft در حساب کاربری توئیتر خود در جواب به یکی از طرفداران گفته که نسبت به ساخت ادامه این فیلم سینمایی پرهزینه علاقه دارد اما تصمیم نهایی برعهده کمپانی Legendary است و از آن خبر ندارد.

فیلم سینمایی Warcraft بعد از پشت سر گذاشتن مراحل ساخت طولانی مدت خود در سال 2016 اکران شد و نتوانست در گیشه‌های آمریکای شمالی انتظارات موجود را برآورده کند اما عملکرد موفقی را در گیشه‌های چین از خود به نمایش در آورد. نهایتا این فیلم سینمایی در سراسر جهان به فروشی 430 میلیون دلاری دست پیدا کرد.

هرچند رقم به دست آمده از فروش بیشتر از بودجه ساخت فیلم است اما با توجه به فرمول‌های پیچیده استودیو‌های فیلم‌سازی برای هزینه تولید و تبلیغات و البته تاثیر کمتر گیشه‌های دیگر نقاط جهان به جز آمریکا باعث شده که فعلا تصمیم قطعی برای ساخت ادامه سینمایی Warcraft گرفته نشود.

دانکن جونوز پیش‌تر اعلام کرده بود که ایده یک سه‌گانه را برای وارکرفت در ذهن دارد و می‌تواند عملکرد بهتری را در قسمت‌های بعدی به نمایش در آورد. فیلم بعدی این کارگردان با بودجه‌ای کم ساخته می‌شود و با نام Mute در ژانر علمی‌تخیلی قرار دارد. این فیلم امسال به صورت آنلاین و از طریق Netflix پخش می‌شود.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که فیلم سینمایی Warcraft پرفروش‌ترین فیلمی است که براساس یک بازی ویدئویی ساخته شده و توانست رکورد Prince of Persia: The Sands of Time را که 336 میلیون دلار فروش داشت، جابه‌جا کند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 6 =