اخبار بازی

برنامه جدید توسعه‌دهندگان بازسازی System Shock

برنامه جدید توسعه‌دهندگان بازسازی System Shock

وی جی مگ: توسعه‌دهندگان بازسازی System Shock یعنی اعضای استودیو Nightdive از برنامه‌های کاری خود را که مربوط به پروژه بازسازی عنوان ذکر شده می‌شود توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش وی جی مگ، این پروژه که در سال 2016 توانست بودجه مورد نیاز برای ساخت خود را از کیک‌استارتر جمع‌آوری کند در ابتدای سال جاری بود که موقتا پروسه ساخت آن متوقف شد. بزرگ‌تر شدن اهداف و ایده‌های جاه‌طلبانه استودیو سازنده باعث شد تا این پروژه از هدف اصلی خود دور شده و توسعه آن موقتا متوقف شود. هرچند پس از مدتی اعضای استودیو Nightdive به مسیر اصلی خود بازگشته و روند ادامه پروژه از سر گرفته شد.

Stephen Kick مدیر استودیو Nightdive طی به‌روزرسانی‌هایی که در صفحه مربوط به کیک‌استارتر بازی صورت گرفته است اظهار کرد «پس از مشورت‌هایی که با جامعه طرفدار این بازی انجام گرفت، توسعه‌دهندگان بازسازی System Shock تصمیم گرفتند تا به هدف و دید اصلی خود از این پروژه بازگردند که در ابتدای کمپین کیک‌استارتر بازی نیز مطرح شده بود.»

«بیشتر طرفداران این بازی موافق این مسئله بودند که ما در حال کار درست بودیم. و آنچه شما از ما می‌خواستید پایبندی به کیفیت بالای بازسازی بازی بوده که به عنوان هدف اصلی ما مطرح شد نه این که پس از مدتی ما اهداف خود را عوض کرده و از مسیر اصلی خود دور شدیم.»

این استودیو اسکرین‌شات‌های جدیدی نیز از پروژه بازسازی System Shock منتشر کرده و انتظار می‌رود در ماه آپریل برنامه کامل و جزییات بیشتری در رابطه با این پروژه به اشتراک گذاشته شود.

منبع: Eurogamer.net

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − سه =