اخبار بازی

برنامه دو سال آینده Final Fantasy 14 مشخص است

برنامه دو سال آینده Final Fantasy 14 مشخص است

بعد از عرضه ابتدایی فاجعه‌آمیر بازی Final Fantasy 14: A Realm Reborn، آقای Naoki Yoshida کارگردان و تهیه‌کننده فعلی این بازی آن را به دست گرفت و  مشکلات فراوان آن را حل نمود. ایشان و تیم‌شان تلاش بزرگی کردند که سرانجام موفقیت‌آمیز بود و هم‌اکنون Final Fantasy 14: A Realm Reborn یکی از بهترین عناوین MMORPG بازار به‌شمار می‌رود که هم نظر مثبت منقدان را جلب کرده و هم مشترکین پولی فراوانی دارد.

بسته الحاقی Stormblood این بازی مدتی پیش عرضه شد اما Yoshida و تیم‌شان هم‌چنان مشغول کار روی بازی هستند. او طی مصاحبه‌ای با Eurogamer، درمورد فشارهای وارد هنگام کار روی یک بازی از سری Final Fantasy چنین می‌گوید «حین ساخت یک بازی از سری Final Fantasy، شما باید تمام فشارهای وارد را تحمل کنید. از جانب اجتماع بازی، از جانب پلیرها و البته از سمت بخش تجاری بازی. واقعا فشار زیادی وجود دارد. کار کردن روی Final Fantasy 14 برای هیچکس کار راحتی نیست و شما باید فرد ویژه‌ای باشید. اما اگر کمپانی از من بخواهد برای مثال یک بازی مستقل از Final Fantasy تولید کنم، آن را انجام خواهم داد.»

Yoshida در ادامه توضیح می‌دهد «که برنامه مربوط به دو سال آینده Final Fantasy 14 مشخص شده است. البته ممکن است تغییرات و ابتکاراتی صورت گیرد. چرا که این یک بازی آنلاین است و نباید در مورد آینده آن چندان حرفی زد. درست به مانند زمان پخش سریال‌های تلویزیونی. هم‌چنین باید بگویم تیم ما در حال کار روی بسته الحاقی بعدی بازی است.»

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + هفت =