اخبار بازی

برنامه های Square Enix برای Final Fantasy درسال 2024 و توجه ویژه به AI

square enix

Square Enix برای سال 2024 چندین بازی Final Fantasy جذاب برای طرفداران این سری در نظر گرفته است. این شرکت در پیام سال نوی خود از برخی از این بازی‌ها رونمایی کرده است. آن‌ها همچنین به تازگی از استفاده از تکنولوژی های هوش مصنوعی و AI نیز سخن گفتند. با وی‌جی مگ تا پایان این خبر همراه باشید.

کمپانی Square Enix از لاین آپ 2024 خود به مناسبت سال نو میلادی رونمایی کرد که در ادامه به سراغ تمام بازی‌های مختص به سری Final Fantasy خواهیم رفت:

– Final Fantasy 16: تهیه‌کننده و کارگردان این بازی، Naoki Yoshida، اعلام کرد که DLC دوم این بازی به نام Rising Tide در بهار 2024 منتشر خواهد شد و تیم توسعه‌دهنده با تمام تلاش در حال کار بر روی آن است.

– Final Fantasy 14: بخش پنجم این بازی آنلاین، که Dawntrail نام دارد، در تابستان 2024 عرضه خواهد شد. Yoshida از طرفداران خواسته که برای ماجراجویی جدیدی که در انتظار آن‌هاست، حسابی آماده باشند!

– Final Fantasy 7 Rebirth: این بازی ادامه‌ای برای ریمیک عنوان محبوب Final Fantasy 7 است که در 9 فوریه برابر با 20 بهمن 1402 به صورت انحصاری برای PlayStation 5 منتشر می‌شود. تهیه‌کننده این بازی یعنی Yoshinori Kitase، وعده داستانی عمیق، مپی پهناور و گیم پلی‌ای لذت‌بخش را به طرفداران این عنوان داد.

– Final Fantasy Theatrhythm Final Bar Line: این بازی یک بازی ریتمیک و بر پایه موسیقی است که تهیه‌کننده‌اش، Ichiro Hazama، اعلام کرده است که تیم توسعه‌دهنده‌اش در حال آماده کردن چیزی منحصر به فرد برای طرفداران هستند، پس منتظر باشید!

– Final Fantasy Brave Exivus: این عنوان یک بازی پیکسل آرت است که تهیه‌کننده‌اش، Kei Hirono، گفته است که امیدوار است در سال 2024 بازی‌ و سورپرایزهای دیگری را برای طرفداران این عنوان به همراه آورد.

همچنین Takashi Kiryu رئیس Square Enix از برنامه‌های این شرکت برای استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های جدید در توسعه و بازاریابی بازی‌های خود خبر داد. او گفت که هوش مصنوعی می‌تواند بازی‌ها را از نظر ساختار و محتوا متحول کند و به افزایش کارایی و فروش آنها نیز کمک کند. او همچنین از تعامل بیشتر بین دفاتر مختلف Square Enix در سراسر دنیا و استفاده از تکنولوژی‌هایی مانند Blockchain، Web 3.0 و Cloud نیز سخن گفت.

بنظر شما عملکرد Square Enix در سال 2023 چطور بود؟ و اینکه در مورد برنامه های این شرکت برای سال 2024 و استفاده جدی از AI چه نظری دارید؟ خوشحال میشویم تا نظرتان را بدانیم.
مهسا .ط

مهسا .ط

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 15 =