اخبار بازی

بسته‌های قابل دانلود برای بازی Kingdom Hearts 3 عرضه می‌شود

بسته‌های قابل دانلود برای بازی Kingdom Hearts 3 عرضه می‌شود

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که بسته‌های قابل دانلود برای بازی Kingdom Hearts 3 عرضه خواهند شد اما Square Enix تایید کرد که آنها قصد فروش Season Pass را برای این اثر ندارند.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات در مورد بسته‌های قابل دانلود برای بازی Kingdom Hearts 3 به تازگی از طریق آخرین نسخه مجله فامیتسو منتشر شده است. در شماره جدید فامیتسو، تتسویا نومورا کارگردان این اثر در مورد جزئیات جدیدی از بازی Kingdom Hearts 3 صحبت کرده است. بر اساس صحبت‌های نومورا او و تیمش قصد دارند کاری انجام دهند تا عمر گیم‌پلی افزایش پیدا کند. این مورد به ساخت DLC‌ کشیده شده و آنها قصد ندارند صرفا آیتم‌هایی درون بازی بفروشند.

همچنین او تایید کرد در حالی که ساخت DLC قطعی است آنها هیچ برنامه‌ای برای فروش Season Pass ندارند. نومورا اعلام کرد که هنوز ایده کلی برای ساخت DLCها شکل نگرفته است و اینکار بعد از ساخت کامل بخش داستانی انجام خواهد شد. در پاسخ به سوالی که چند درصد از کار ساخت بازی به پایان رسیده، نومورا کمی مکث کرد و پاسخی واضح ارائه نکرد.

نومورا اطلاعاتی کوتاه و البته جالب را در مورد این بازی ارائه کرد. به عنوان مثال دنیای Frozen در زمانی پیگیری می‌شود که اتفاقات فیلم را تماشا کردیم. البته Anna و Elsa به نظر در تیم وجود نخواهند داشت اما Marshmallow با کمک به تیم قدرت‌های خوبی را به گیمر اضافه می‌کند. دنیای Pirates of the Caribbean در بازه زمانی مربوط به فیلم سوم پیگیری خواهد شد. در مورد Ratatouille یک مینی گیم‌ وجود دارد که گیمر می‌تواند در Twilight Town آن را تجربه کند. نومورا تایید کرد که عرضه بازی برای انجام کار بیشتر به سال 2019 موکول نشد بلکه صرفا شرایط و نیاز‌های همکاران باعث شد که این اتفاق رخ دهد.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + شانزده =