اخبار بازی

بسته الحاقی Morrowind برای Elder Scrolls Online معرفی شد

بسته الحاقی Morrowind برای Elder Scrolls Online معرفی شد 1

چندی قبل شایعاتی در مورد معرفی شدن بسته الحاقی Morrowind برای بازی نقش‌آفرینی آنلاین Elder Scrolls Online منتشر شده بود اما به نظر می‌رسد که امروز بتسدا این امر را کاملا تایید کرده است.

این بسته الحاقی روز 6 ژوئن (16 خرداد 1396) برای PC، Xbox One و Playstation 4 عرضه خواهد شد. بسته الحاقی Morrowind شامل یک قسمت جدید از نقشه به نام Vvardenfell با 30 ساعت داستان، یک کلاس جدید به نام The Warden، یک ماد جدید PVP به صورت 4v4v4 در Arena و Battleground خواهد بود.
به نظر می‌رسد که سرزمین Vvardenfell دقیقا به اندازه‌ای خواهد بود که قبلا در Elder Scrolls 3: Morrowind مشاهده کرده بودیم. بر اساس اعلام بتسدا تمامی نکات اصلی و کلیدی نقشه مانند ساختمان‌ها و نشانه‌ها که در TES 3: Morrowind وجود داشتند در این بازی نیز حضور دارند.

اگر تا به امروز The Elder Scrolls Online را تجربه نکردید می‌توانید با خرید Morrowind تمام محتویات قبلی را پشت سر گذاشته و به بازی بپردازید. قیمت این باندل این بسته الحاقی همراه با بازی اصلی 60 یورو/40 پوند اعلام شده است که شامل بازی اصلی و تمام الحاقیات همراه با Morrowind خواهد بود. در واقع با خرید این بسته دیگر نیازی به خرید بازی‌های قبلی نخواهید داشت چون همه آنها در این بسته جدید حضور دارند. اگر قصد خرید این بسته الحاقی به صورت جداگانه را دارید باید 40 یورو/30 پوند پرداخت کنید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 9 =